Alba44 Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Og hvor ofte blir deres små gutter klippet? Vi betaler 190,-, og han har til nå blitt klippet annenhver mnd. Han er 22 mnd.
Småfolk Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Hos oss er det 220,- Gutten skal til sin andre klipp snart - han er 9,5 mnd! Ja han har sinnsykt mye hår. Ser ut som et skautroll. Hehe. Ble født med en skikkelig manke. Klarer ikke å klippe selv for han vrir seg etter saksen hele tiden. Er nok best å la en proff ta jobben, så blir det penere. (litt mer barnesikkert også) Første gangen tok han bare luggen da (gratis). Pris hos frisør avhenger veldig av husleien. Om man finner en som ligger litt avsides er sjansen større for at prisene er lavere. 190,- var en bra pris synes jeg.
tomat15 Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Vi betaler 150 kroner og klipper han ca hver tredje måned. Er litt uenige om hvor ofte han skal klippes. Er veldig fin med kort kort gutte sveis, men hvis vi lar det vokse har han utrolig fine krøller. Jeg er for mer krøller, mannen er for minst mulig hår
Alba44 Skrevet 30. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2009 Min fikk nettopp sin 2.klipp og han er som nevnt 22 mnd. Ulik hårvekst, ja. Jeg vil heller ikke klippe han selv. Regner med det ikke hadde blitt så pent :-P
Gjest Gul stjerne Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Har klippet han to ganger hos frisøren, han er 19 mnd. Jeg har enda ikke fått lov til å betale....Den eldre herrefrisøren vil ikke ta i mot penger av meg, han vil heller ha "en klem av mamma og håper du blir glad..". Må si jeg ble litt betenkt da jeg ikke fikk betale sist heller, men har valgt å heve meg over det, takke for gaven og bruke pengene på god vin ;-) hehe. Og nå vet jeg jo hvor mye jeg sparer....;-)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 jeg betaler 250. kunne nok fått det billigere. med de er utrolig flinke der jeg går. pluss at de har et eget rom der de klipper de små. med ole brumm på veggene, leker og så får de se på film. når de er ferdig får de en kjeks eller kjærlighet på pinne. han ble klippet første gang da han var 1 år, og andre gang da han var nesten 1,5 år.
Alba44 Skrevet 30. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2009 Så fint for deg som får gratisklipp da
Honningmelon Skrevet 30. april 2009 #8 Skrevet 30. april 2009 Gutten min er 5 år da, så har ikke akkurat mye babyhår lenger. Men, betaler 260 kr. Syns det er dyrt, men han enda ikke funnet noe billigere. De er flinke også da.
gærne ko Skrevet 30. april 2009 #9 Skrevet 30. april 2009 Vi har vore hos to frisører. Første 3 ganger betalte vi 290 kr, dyrt,men frisøren var veldig flink og gutten vår blei skikkelig fin. Siste gangen gikk vi til frisøren i nabolaget, betalte 250 kr, ganske dyrt og gutten vår såg heilt forferdelig ut. Den verste bolleklippen eg har sett! Så eg betaler gjerne nærmare 300 kr hos en flink frisør. Går gjerne 4-6 mnd mellom, så er ikkje den heilt store utgifta i året. Foretrekker at han har litt hår, så orker ikkje annkvar mnd, nei.
anesam Skrevet 30. april 2009 #10 Skrevet 30. april 2009 250 kr. Da er det ratt-stol og dvd film på.. han sitter musestille! =) klipper han hjemme med maskin og, men da sitter han ikke i ro..
Alba44 Skrevet 30. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 30. april 2009 Ratt-stol og dvd, ja. Hehe...hørtes jo festlig ut Sikkert stas det. Forskjell på frisørene, ja. Hatt samme frisør til gutten min og hun er veldig flink. Nøye og rolig, så han trives i frisørstolen han
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. april 2009 #12 Skrevet 30. april 2009 Hos frisøren jeg bruker, tar dem visst 220 kr for barn opptil 7 år. Men jeg har enda ikke vært hos frisøren med han, enda han er 20 mnd gammel. Klipper han selv jeg Blir ikke så veldig bra sånn med tanke på jevnheten i håret, men det ekke så nøye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå