a-fem Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Har venta en ukes tid no, på vårt nye familiemedlem. Har hatt kynnere, murringer, vondt i ryggen - men alt stopper når natta bikker over kl. 0200. Har ikke vært lei, egentlig. Skal ikke bli det heller. Men det går mentalt utover nattesøvn og det stresser litt. Hodet er festa, godt nede, har litt åpning og er veldig moden - sa jordmor for et par dager siden. Men her er jeg. Og venter . Som mange andre fødeklare flotte damer. Stå på. Lykke til. Trur babyer kommer når de selv er klare=0)
eplepeple Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Det kan definitivt gå litt på psyken løs, denne ventingen Jeg tror egentlig at jo mindre vi vet, jo bedre. Jeg har mye mensmurringer. Har hatt det i flere uker (er 38 uker). Og hatt ett par neter med regelmessige kynnere...smertefulle. Har ikke lyst til å få vite hvor klar kroppen er, for da kommer jeg bare til å vente mer ) Baby kommer nok når den vil ja. Men skrekken er overtid....huff...ikke redd for fødsel, men overtid skremmer meg. Lykke til alle damer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå