Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Husker sist gang når jeg gikk gravid.., kom inn på legehuset og unnskyldte meg for hvordan urinen "så ut".. Hun sa at dette er klassisk fødeurin.., nå kan det skje når som helst.. Og det skjedde samme dagen som jeg hadde den prøven på legehuset.. Så nå håper jeg at det stemmer like bra med denne fødeurinen da.. Kanskje jeg føder eksakt på termindato.. Ble nesten forhåpningsfull jeg nå.. =)
Let's hear it for the boys! Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Hva i alle dager er "fødeurin"? hehe.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2009 Det er helt sikkert ikke noe som heter det,.., og hva det kommer av vet jeg ikke... tror kanskje det er pga fostervann som lekker over eller om det er noe annet.. Men jeg husker at samme dagen jeg fødte forrige gang så kom jeg inn med en urinprøve samme dagen som jeg var flau over og levere,,., jeg unnskyldte meg og sa at jeg har vasket meg osv osv .., men ser jo nesten ut som jeg har mistet dopapir oppi urinprøven og veldig grumsete generelt.. Hun på laben bare lyste opp og sa at neida.. hehe.. Dette er så klassisk fødeurin man kan få.. Og sånn urinprøve hadde jeg på morgenen i dag.. grumsete og ser ut som det er hvite flak på en måte i urinen.. Hva det kommer av vet jeg virkelig ikke.., men hun hadde rett den gangen.. Da startet fødselen ikke mange timer etterpå.. =))
Let's hear it for the boys! Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Oi, så spennende! Håper det skjer noe snart, da
Shabby Cheap Chic Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Det hadde jeg ikke lenge før fødsel med begge mine:) Ser passe udelikat ut...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2009 Du hadde det du og ja.. ? Så spennende.. Hvor lenge etter fødte du da?? Jeg regner med at det da er fostervannet som går litt og litt.. Pga fostervann er jo sånn grumsete med sånne hvite flak i.. Og nei ikke delikat urinprøve.. derfor jeg unnskyldte meg forrige gang.. hehe.. =)
It's all about me Skrevet 30. april 2009 #8 Skrevet 30. april 2009 Ha ha ha, og fra om med idag kommer salget på urinprøveglass til å gå i taket. Alle fødeklare på Dib og Bim kommer til å teste urinen dag og kveld for å se etter fødeurin. Du bør kontakte produsentene og be om prosenter av overskuddet Blekkis ) Lykke til, spennende å se om du har rett.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. april 2009 Hehehe... Det er jo langt ifra sikkert.. Men jeg tipper maks 2 dager , eller altså 48 timer så er fødselen igang.. Men kan jo uansett ikke si sikkert at det er urinen som viste det siden jeg har termin i dag da.. Men blir spennende ja.. Hvis det er fostervann som lekker så er det jo ikke så rart at fødselen starter innen kort tid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå