guttemams 04*05*09 Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Noe sein med å skrive fødsleshistorie, men tiden bare flyr avgårde og det er allerede over 3 uker siden vi fikk verdens nydeligste gutt:) Våknet ca kl 2 natt til 6. april av at eg hadde mensenlignende smerter.. Skjønte at dette må være rier, da de kom med 7-8 min mellomrom. Ringte legevakt ca halv 6, siden eg har 10 mil til sykehuset. Fikk ambulanse og jordmor var med i bilen. Fremme på sykehuset hadde eg 4 cm åpning, med samme intervall på riene. De var ennå ikke blitt super vonde.. Gikk tur rundt sykehuset for å prøve å få fortgang, og hadde 6 cm ca kl 11, men hodet stod høyt oppe i bekkenbunnen. Da ble det bestemt å ta vannet, og DA ble det plutselig veldig intenst og vonde rier som kom haglende!! Fikk lystgass som fungerte kjempe bra.. Begynte å presse ca kl 13, og 1319 var lillebror ute. 3800 gr og 51 cm lang, tro kopi av pappan:) Måtte bare sy ett lite pyntesting,ellers var eg i fin form etterpå.. Er nå lykkelig mamma til tre flotte gutter, så nå er familien komplett:) LYKKE til alle sammen som fortsatt venter og teller dager:)
Dossa :) Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Gratulerer så masse med den lille prinsen deres Høres ut som du hadde en flott fødsel. Jeg fikk jenta mi denne dagen også. Tida flyr så fort, vi må nyte den lille mens vi kan
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Gratulerer med gutten din:) Og gratulerer til deg også Oline:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå