Gå til innhold

Utnytter du det som er gratis?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør ihvertfall jeg! Jeg liker ting som er 100% gratis, og uten reklame. Og jeg vil gjerne tipse dere om en side man kan få gavekort på H&M, nelly.com eller G-sport, og selvfølgelig er det gratis!

 

Man samler poeng iløpet av noen klikk og kan deretter få tilsendt et gavekort på opptil 250,- i posten på de stedene som er nevnt over. Jeg for eksempel skal bruke mine gavekort på klær til småen. 250,- på H&M hjelper jo på.

 

http://www.gratisklaer.no/Register.asp?r=1648

 

Har dere noe å anbefale? Alt fra gratis barnepakker til hva enn det skulle være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha, enda en som prøver å verve til det tullet der for å få poeng.

Ler meg skakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...