Handy-ⓜⓐⓜⓜⓐ Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Det gjør ihvertfall jeg! Jeg liker ting som er 100% gratis, og uten reklame. Og jeg vil gjerne tipse dere om en side man kan få gavekort på H&M, nelly.com eller G-sport, og selvfølgelig er det gratis! Man samler poeng iløpet av noen klikk og kan deretter få tilsendt et gavekort på opptil 250,- i posten på de stedene som er nevnt over. Jeg for eksempel skal bruke mine gavekort på klær til småen. 250,- på H&M hjelper jo på. http://www.gratisklaer.no/Register.asp?r=1648 Har dere noe å anbefale? Alt fra gratis barnepakker til hva enn det skulle være?
It's all about me Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Ha ha ha, enda en som prøver å verve til det tullet der for å få poeng. Ler meg skakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå