Kæmma og trultene Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Våkna av at detvaret voldsomt baluba der inne, noe som var bra for igår kvld var det merkelig stille, bare litt dytting. Da det roet seg, kjente jeg det bre seg i ryggen og magen - og sånn har det fortsatt av og på. Prøvde å gå på do men det hjalp ikke - kanskje er noe på gang! Er i uke 38 så det er forsåvidt greit!! Var akkurat sånn her det starta med førstemann - våkna av vondt på natta og hadde økende rier utover dagen, og fødte henne neste morgen. så det blir spennende å se om dette er falsk alarm eller om jeg snart er tobarnsmamma på ordentlig!!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 ja! jeg er våken, gav opp det der sove-opplegget.. håpløst!! V-O-N-D-T men i bekkenet jeg da... endte opp med at jeg stor-grein av smerter og fortvilelse, og klarer ikke å fatte og begripe hvordan jeg skal klare dette, er jo 4-5 uker igjen til termin enda!!!!!!!!!!!!!! heldige du som har rier! ) det er jo kjempe spennede, jeg og vil ha, NÅ selv om jeg ikke er til termin enda (egoistisk nå, men NÅ vil jeg ha han uuuuuuuuut!!!!!!!!!!!!!!!!) jeg skal jo være mamma for han etter fødselen også, er ikke surrogat-mor liksom, så det gagner han også om han kommer nå (skjønner ikke du det da lille beibi? vær snill med mamma og kom NÅ) (du får unnskylde meg, blir småsprø av søvnmangel og smerter!!!!!!!!!!!!)
Kæmma og trultene Skrevet 30. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2009 Hehe skjønner deg godt!! Hatt en periode med bekkensmerter jeg og men det ga seg takk og pris...Har ei på tre fra før og er og ganske lei og gleder meg til å bli lekende mamma igjen!! Ikke barebare å leke med biler på gølvet om dagen hehe så jeg håper takene ikke gir seg!!!!!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 har du tak enda? spennende:) jeg har sykt med nedpress da, sammen med vonde tak (eller hadde da jeg la meg i natt, borte nå men det er da i det minste NOE hehe
Kæmma og trultene Skrevet 30. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2009 Hatt nedpres og stikking de siste ukene jeg og, og noen vonde kynere men dette er haket vomdere og mer markert - og det er der enda ja!!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Så gøy heldig griiiiiiiiis!! hehe har no fått ungene i barnehagen nå, så nå er det å slappe av i noen timer i stress lessen før det blir modnings akkupunktur på meg!! Håper hun kan gi meg noen "non-stress" nåler, noen sove nåler også kanskje... for må innrømme at den siste uken har vert preget av LITE søvn altså... Kor lenge er det mellom takene nå da? (om du har begynt å ta tiden på de da) ååååå! jeg GLEDER megt til å få rier!! er bare spendt på om det vil starte av seg selv hjemme, eller om jeg må settes igang denne gangen også (ble det sist, noen dager før termin, også den gangen pga MEAN bekkenløsning)
Kæmma og trultene Skrevet 30. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2009 Nei har ikke begynt å ta tida enda, men har sendt vesla avgårde i bhg sammen pappan nåog skal prøve å få meg litt mere søvn - skikkelig trøtt!! Så får jeg finne frem den kalkulatoren som visstnok fins på nettet etterpå....er så spent - og litt redd for at det bare er "juks"..det hadde vært nedtur!!!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 30. april 2009 #8 Skrevet 30. april 2009 Får virkelig håper det tar seg opp og at det ikke er noe lureri da!! Lykke til, og sov godt;)
Kæmma og trultene Skrevet 30. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. april 2009 Æsj her er det samme ståa enda jo - hadde håper på action eller at det ga seg! Maserier dette da kanskje - blir spennende å se inatt om jeg våkner igjen! Var vondere inatt enn det er nå, men fortsatt vondt....slitsomt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå