Handy-ⓜⓐⓜⓜⓐ Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Heisann! Jeg lurte på om det var fler der ute som hadde mammablogger? Jeg liker å lese andre mammaer sine blogger, hvor de blogger om barna og deres hverdag. Selv er jeg bare ung mor på 17 år og jeg har egen blogg hvor jeg blogger om meg og min hver dag! Ta en titt innom, å håper dere linker meg deres link! ) www.bettaan.blogg.no
nikita_19 Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Hei hei=) Titta på bloggen din, kjempe fin =D Og når jeg titta på den, så så jeg jo at jeg vet hvem du er faktisk, eller har sett deg mye når jeg er på jobb. Er fra Årnes selv, ser deg stadig på bb.senteret Jeg har ikke baby enda, men er 21 uker på vei, termin 18 september. Venter en liten gutt<3 Du kan gjerne titte på bloggen min, men har akkurat fått den og skjønner ikke veldig mye enda, så litt kjedelig kan man si... Bare å hjelpe meg www.mina246.blogg.no
FirfislaMi Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 http://sinnersaint.blogg.no Er 20 år og nybakt mamma
anette1986 Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Er kanskje ikke såå ung(23),men slenger inn linken fordet;) oliveroganette.blogspot.com Bare hyggelig om dere vil linke dere til meg;)
Seeyou!! Skrevet 28. september 2009 #11 Skrevet 28. september 2009 Min blogg er: www.jeanettmortensen88.blogg.no Er 21 år,skriver for det meste om familien min,hundene våre,hverdagen og Interiør:)
*enfalmawen* Skrevet 2. oktober 2009 #12 Skrevet 2. oktober 2009 Hei! Jeg var i utgangspunktet en ung mor, fikk eldste da jeg var 18 og minsten da jeg var 20. Nå er jeg 23 år, men ser jo enda på meg selv som en ung mor. Vi har ihvertfall mange av de utfordringene som unge etablerende har. Det er veldig seint nå, men skal gå innom bloggene deres imorgen og lese litt. www.linnfrasolheim.blogspot.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå