kei80 Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Når vet man at det e rpå tide å byttebleie størelse? bortsett fra vekt,tegn?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Tisser/bæsjer utenfor bleia mye, "ser" liten ut på. Er i alle fall det jeg ser på )
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 eller evt veldig mye merker rundt låra fordi bleien er for stram/liten.
lykkelig78 Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Samboern min fortalte meg her om dagen at på beleipakkene står det en forklaring på når man kan bytte (hehe jeg ble rimelig imponert da han "belærte" meg om bleier. Jeg jobber på småbarns avdeling og har litt erfaring ang bleier hehe) På libero pakken vi har nå står det at når teipen blir festet på det lilla merket kan man skifte.
FruBoger fødeklar Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Vi brukte 2ern fordi den passa så bra, og ho var ikke så tung. Men hun tissa ned seg hver eneste natt og når ho lå i vogn, bilsete o.l. Når hun en dag bæsjet og tisset samtidig, og alt dette seiv ut i fanget og på mine klær tok vi affere. Nå skal vi bare bruke opp 3ern , så er vi over på neste:) Ho er ikke 7kg ennå og har ikke tisset seg ut en eneste gang. Hun er dessuten veldig nett i kroppen, så vi får igjen bleie"merket" helt til 3tallet på bleien. Og kunne altså ifølge pakken brukt den mye lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå