Gå til innhold

krabbing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når begynte bebbisene deres med dette?

gullet på snart 5 mnd. har mer eller mindre klart å 'dytte' og 'åle' seg litt fremover- litt usikker på hvordan jeg skal forklare det, men det kan se ut som at han ikke har helt kjønt hvordan bruke henda enda.

men det ser ut for meg at Kaspar kan begynne snart å krabbe? eller er det for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min på snart 6 mnd har ålt sæ i snart 2 uker, e overalt for tia ;-) Men bruke bare rompa og opp på kne av å til, så mulig han krabbe om ei uka eller kanskje 1 mnd for alt man vet? :-)

Skrevet

Vet ikke når det er vanlig når krabbing begynner. Men lillegull her er oppe på alle fire å vugger. Har ikke knekt koden om å flytte hender og knær sammen enda. Men tror det kommer snart nå. Han er bare 5 måneder (blir d neste uke), så jeg synes d e litt tidlig. Men, men.. Søskenbarnet hans krabbet nbår han var 8 måneder.. Litt forskjell...

Skrevet

Jenta mi begynte å åle seg bakover 6mnd,8mnd fremover å er nå øyeblikk 1 år å fortsatt er på åling. Kan ikke sitte seg selv opp,krabbe osv. Så dette er såå individuelt. Selv om de åler når en er 5mnd ol så trenger det ikke si at den klarer å krabbe enda. Kan ta tid,det er så forskjellige. Så her venter vi på når hun skal begynne,går litt opp i krabbestilling og gjynger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...