ormeynglet Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Var på ul i dag og jm var litt usikker og kikket flere ganger etter kjønn. Til slutt så sa hun at hun var ganske sikker på at det var jente men ville ikke bli saksøkt hvis hun tok feil. Snakket seg fram til at hun mente at det var bortimot 99% sikkert. Hun mente at det var de 3 strekene som viste at det var jente, og snakket noe om at klitoris kunne være litt forstørret på dette tidspunktet. Klarer ikke helt å ta det helt for gitt at det er jente, følte hun var litt usikker. Er det bestandig jente hvis disse strekene vises? Erfaringer?
Lillesnuppa ♀ <3 Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Jeg ville ikke ha trodd helt på det jeg nei... Har hørt om noen som trodde at det ble jente, for jordmor hadde sett de tre strekene, men allikevel tatt feil.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Min erfaring, ja. Men jeg har bare fått ei jente da. Så det er vel ikke så veldig bred erfaring. Det som sies er at om de ser eggstokkene og utfra dem sier det er jente er det større sjans for å ta feil fordi de kan forveksles med testiklene som kan være at ikke har fallt ned enda. Men dette er jeg ikke noen ekspert på. Uansett så er det vel greit at de som utfører ultralyd sier 99%, så har de i allefall 1% på det rene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå