entil :) Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Er det andre som har dekket mobil og bredbånd fra arbeidsgiver og som skal få permisjonspenger direkte fra NAV? Får dere i såfall dekket mobil og bredbånd under permisjonen? Eller mistet dere dette godet? Etter hva jeg skjønner har man ikke rett på det, men det hadde vært ok å vite hva andre får likevel. Hadde en annen arbeidsgiver under første svangerskap, og de dekket alle goder og utbetalte full lønn under svangerskapet. Er så skuffet over ordningen hos nåværende arbeidsgiver (minimum direkte fra NAV) at jeg må prøve å få med meg de godene jeg kan....
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 har dekka mobil og fikk det også under permisjonen ja, hadde 80% dekning. får lønn som vanlig fra arbeidsgiver og de får betalt fra nav- supert og jeg får fulle feriepenger!!
entil :) Skrevet 30. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2009 Heldiggris Sånn hadde jeg det også under forrige svangerskap (hos annen arbeidsgiver). Veldig mye greiere. Nå må jeg klekke ut noen gode argumenter for å få beholde noen av godene mine i alle fall, når jeg går ned så mye i lønn og mister feriepengegrunnlag....grrr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå