FruBoger fødeklar Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Heihopp Vesla er nå 5mnd (på dagen) og har spist Nan1 (pluss pupp) i snart tre måneder. Jeg produserer ikke nok til å mette, bare til å kose. Men, leste nå at NAN 2 skal gis fra 4mnd? Er dette en regel? Har jeg nå gitt mitt stakkars lille barn feil Nan i snart 1mnd?? Hva er nå forskjellen på disse to da...? Hun får ikke noe fast føde ennå, det vil jeg gjerne vente bittelitt med..legger på seg fint med bare melk ennå. Hun er nå en veldig aktiv krabat, som ruller seg helt rundt (mage - rygg - mage), og har gjort det fra hun var 3,5mnd. Snurrer seg etter lekene, og alt det der. Ler og er jevnt over fornøyd. Hvordan har deres 5mnd`inger det? Gud så fort de har vokst.. føler meg som en gamling her inne på forumet:P Synes ikke det er så lenge siden hun ble født! merkelig det der:)
Frøken Freken Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 ... og er derfor bra å gi, men barn kan også fint spise NAN1 til de er et år:)
FruBoger fødeklar Skrevet 29. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2009 Jern øker oksygenopptak i blodet og det kan gi mer energi? Øker også blod"mengden"? Hmm..burde jeg bytte til Nan2? Må kjøpe mer imorgen.. satse på den da el? Hun får egentlig ganske lite pupp (natt og kos på dagen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå