Nangiliama Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Det første er en nettside med fantstisk mange morsomme t-skjorter for oss gravide damer(og sikkert mange andre morsomme skjorter da, men disse finnes i gravide-modell på selve skjorta i tillegg til morsom tekst): http://t-shirts.cafepress.com/maternity-t-shirts Det andre er at de har tilbud på reflex på graco logico s denne uka til 1600kr Vi har kjøpt den, og har venta på at den skulle komme på tilbud. Virker som en praktisk stol, med base som ikke krever isofix! (selvfølgelig har vi alle våre favoritter, men jeg ville bare tipse om at den er på tilbud denne uka:))
magica og lille tryll ♡ Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Hahaha...funny t-shirts!! Tror jeg må kjøpe den det står: no you cant touch my belly
☆chiquita☆ Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Kjempefine t-shirts ja. Har noen prøvd å bestille? Går det greit? Kan de sende som gave, sånn at vi slipper toll?
Gloria86 Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Jeg har bestilt noen t-shorter der.. Overraskende rask levering. Synes det var fin kvalitet på de også.. Vel, utenom den ene da, på den var det veldig dårlige farger og "hakkete" rundt bilde. Men er veldig fornøyd med de andre Vet ikke om de kan sendes som gave, måtte betale toll på de. Men synes fortsatt de var så fine og spesielle at det var verdt det..
Onna Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Å takk skal du ha! Vi har tenkt på den bilstolen siden vi ikke har isofix. Nå må jeg bare finne ut hvor nærmeste Reflex butikk er. Masse takk!!
Onna Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 Noen som vet hvor vi kan finne dette tilbudet på østlandet? Skjønte ikke helt den butikkoversikten på reflex.no Har de tilbudet på Barnas hus f.eks?
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 1. mai 2009 #7 Skrevet 1. mai 2009 har akkurat bestillt en haug. gleder meg!
*toppris* Skrevet 1. mai 2009 #8 Skrevet 1. mai 2009 vil legge til at de har også body'er, t-skjorter osv til de små med gøyale trykk på genialt:) har siklet på de siden jeg fant ut at jeg var gravid, skal selv bestille etter 3d ul:) må bare ha en siste bekreftelse på kjønn;)
~ spiren ~ Skrevet 2. mai 2009 #9 Skrevet 2. mai 2009 GLORIA86!! Jeg skal til å bestille noen t-skjorter derfra, men lurer sånn på hvilken str. jeg skal bestille. Til vanlig bruker jeg L (str. 40). Bestilte du samme str. som du bruker til vanlig? Og passet de bra?
Posh, Mathea & Milla;-) Skrevet 2. mai 2009 #10 Skrevet 2. mai 2009 De har det samme tilbudet på Barnas Hus ja, kjøpte i går vi. Gleder meg stort til å bruke den:D Virker som en knall stol:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå