morsomjente Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Har plutselig begynt å bli så kvalm, føler at det er i det siste for å si det sånn... Er 27+2 å begynner å bli skikkelig kvalm, hver morgen å hver kveld :/....er dette vanlig??Har ikke vært det før i svangerskapet, trodde først at dette var omgangssyke eller noe, men har vært sånn 4 dager nå !! HUFF AMEG... Noen flere??vet at jeg hadde plutselig veldig lavt jern, på 8,8....men tar jo jerntabletter nå, humm... klem
ifie Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Kan det være jerntablettene du reagerer på da? Har ingen erfaringer selv, men har hørt at man kan bli litt dårlig i magen av noe jerntilskudd.
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Du kan godt bli dårlig av jerntabelettene. Jeg blir det selv. Hjelper kanskje å skifte type? Dersom jeg tar dem på tom mage, er det rett på toalettet.
morsomjente Skrevet 30. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2009 Ja kanskje det er disse tablettene...må bare være de skal prøve å skifte tabletter ihvertfall.... tusen takk...
Gjest Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Jeg har ikke være så veldig kvalm, men jeg har også hatt ganske lavt jernnivå. Den første gangen de målte det var det bare på 10. Og fastlegen sa at 15 var det de regna som det nederste "godtatte" nivået.. Jeg syntes jerntablettene jeg tok var ganske ubehagelige å få i seg, så jeg har begynt med noe flytende jern som går an å få tak i i helsekostforretninger. Om du blander det med appelsinjuice så går det ganske greit å få i seg. For øvrig anbefalte de på legekontoret meg å spise grønnsaker, leverpostei og brunost i tillegg til kosttilskuddet. Kan hende det hjelper for din del og mht jernnivået..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå