Gå til innhold

Hva skjer med underlivet mitt??? =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne vært anonym nå altså.. hehe.. Men siste 2 dagene så har jeg vært så sykt øm i mellomkjøttet..( det det heter? ) Akkurat som jeg er hoven.., jeg har vært treg i magen og har jo derfor sef. også fått hemoride ®.. Og det svir når jeg tisser.. Virker som det er veldig hovent overalt der nede også.. Alt der nede fra skambenet til helt bal er rett og slett bare sårt og hovent..

Er det pga fødselen som nærmer seg eller hva skjer??

Jeg gruer meg ekstra til og føde når jeg er sånn der nede nå kjenner jeg.., er jo nesten vondt og sitte nå før jeg har født...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg tenker det er pga det store presset nedover eg, alt blodet ikkje kjem seg like lett opp igjen som vanleg, og at du dermed blir hoven.

Eg ville nok prøvd å ligge ein del, for å få vekk litt av trykket. Ellers veit eg ikkje kva du kan gjere med det, anna enn å føde sjølvsagt...

Håpar fødselen begynner snart så du slepp å få fleire/verre plager.

Skrevet

Jeg ble også ganske hoven nedentil på slutten, ikke veldig sexy! Men tro du meg, jordmora bryr seg ikke om sånt! ;o) Ang svie når du tisser, så tenker jeg UVI, ville levert en urinprøve i morgen hvis jeg var deg.

Skrevet

Jeg skal på svangerskapskontroll i morgen.. Så de sjekker det da.., har tenkt uvi selv.. For kjenner igjen den sviingen.., men vært usikker på om det vondten kommer pga sår nedentil eller uvi.. det finner jeg jo ut i morgen.. =)

Skrevet

Akkurat likt skjedde med meg, jeg hadde både uvi og soppinfeksjon! Tok en 3 dagers pevarylkur og smurte i 7 dager samtidig som jeg fikk 7 dagers selexidkur, etter det ble jeg mye bedre! Heldigvis!! Jeg har termin 18.mai, og var ikke akkurat lykkelig når jeg tenkte på å føde i den tilstanden! Lykke til på kontrollen, håper du får hjelp!

Skrevet

Ja tenkte og kjøpe soppmiddel i morgen bare for og prøve.., selvom det ikke virker som det er det.. men verdt prøve.. men har termin i morgen så spørs om jeg rekker behandle så mye før det skjer noe.. hehe.. =)

Skrevet

Jeg ville kjøpt en kur med vagitorier, får behandlet bedre da! :) Hehe, allerede i morgen, ja - shit.. Håper det går kjapt over!! Jeg følte meg som en apekatt, så hoven var jeg!! ;)

Skrevet

Ja det er helt merkelig følelse..det er pløser nesten *grøss*.. Stakars jordmødre.,., men de har vel sett mye rart fra før av.. hehe.. =)

Skrevet

Hihi, så sant, så sant! ;) Tenker at et ape-underliv er småkaker for en dreven jordmor, hun har sikkert opplevd tusen ting som er myyyyye værre enn det! ;) Lykke til med det forestående, forresten!! :)

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen det du opplever, men jeg har hatt det sånn nesten hele svangerskapet da :::/

Moro.. hoven, sprengt, øm og litt "kulete".

Jormor sier jeg bare må sitte med beina høyt når jeg kan, for det er blodstrømningene som presser på.

Hadde dette ved forrige svangerskap også, veldig festlig når det hemmer sexlysten..

Men heldigvis forsvant det kort tid etter fødsel :)

Det er nok bare et ekstra press hos deg, babyen har festet seg?

Lykke til om det er noe fødsel på gang snart:)

Skrevet

Mamma ble også sånn, og fikk skikkelige varicer også - følte seg skikkelig ekkel og ble sykemeldt siste tiden pga dette. Hun kunne ikke stå så mye for det var så vondt :-\ Men det gir seg etter fødselen, og hun merket ikke noen forskjell underveis pga dette.

Skrevet

ikke smør med soppmiddel om det ikke er sopp du har. det gjør det bare mer sårt og tørt!! sjekk hos jordmor først du.

Skrevet

Jeg går ikke til jordmor vanligvis.., og legen min skal ikke ned der og titte for og si det sånn.. Men det er sviingen og hevelsene som er det verste.. Får se hva urinprøven viser i morgen =)

Skrevet

På sykehuset når jeg var 39+4 mente at hodet var semifestet.. hehe.. Altså at det var godt nedi bekkenet.., men at hun lett kunne løsne på det om hun ville.. Visst pga jeg fødte en gutt litt over snittet forrige gang og venter ei jente litt under snittet denne gangen..

Men kan jo hende at hun har festet seg nå siste dagene da.. =)

Skrevet

hm. er det bare jeg som alltid har lege og gyno i en og samme person? praktisk det synes jeg. hehe.

Skrevet

Jeg hadde det..Men fastlegen min har vært og er langtidssykmeldt.., så fått en fjomp av lege nå som jeg ikke har lyst skal studere mine private områder.. Men har byttet fastlege nå da.., og det er ei knallflink lege som også kommer til og kunne ta gu på meg.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...