Feit og freidig <3 Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Jeg er 162 høy og veier 67 kg? Hvordan er skalaen?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 http://www.dagbladet.no/dinside/2000/10/14/223712.html Her er en sånn greie
Feit og freidig <3 Skrevet 29. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2009 Fant det takk:-) Ikke helt oppløftende resultat men men... Var jo klar over det, derav nicket,he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå