minimy m Emma & Emil! Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Da var den ordinære ul `en overstått!! Etter laange fjorten dager Det var bare en i magen min!! Dert holder i grunn i masse vis for oss Oxo var han nesten helt sikker på at det var en gutt! Den lille tissefanten kom frem hele tiden Å alt var i orden!!! Å som vi gleder oss til å møte han Storesøster ville egentlig helst hatt en søster, men blir nok anneledes etterhvert.... Nå er det bare baby, ikke lillebror Men hu er jo bare 2,5 år da Håper alt gikk bra med dere andre som var på ul i dag oxo... Klemmer fra
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Så koselig da! Gratulerer med en frisk gutt!
☆chiquita☆ Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Gratulerer så masse. Her har vi det omvendt, storebror på 2.5 ville helst ha en guttebaby,men slått seg til ro med at i magen til mamma så er den en jentebaby:) Herlig alder på de nå. Og helt perfekt aldersforskjell på søsken synes jeg:)
minimy m Emma & Emil! Skrevet 29. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2009 Hva skal forresten di kommende gutte babyene deres hete?? Jeg vet om ett fint navn som vi liker, men har ikk bestemt no ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå