Gå til innhold

Spørreundersøkelse: Hvilken mascara anbefaler du??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd forskjellig men blir liksom ikke fornøyd med noen av dem..

Så nå spør jeg dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg brukar det eg tilfeldigvis endar opp med, men no sist var det Define-a-lash, og den er eg så fornøgd med at eg kjem til å kjøpe den same neste gong (første gong eg kjøper det same eg har hatt før, for eg har aldri vore meir enn sånn passe fornøgd).

Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med YSL, men så prøvde jeg max factor sin falsh lach mascara (herregud, det kan umulig skrives sånn!!??), og den holder det den lover altså! Anbefales! :o)

Skrevet

Jeg blir heller aldri helt fornøyd, men den jeg er aller mest fornøyd med er YSL volume effet faux cils..

Skrevet

definicils fra lancome, gir fine naturlig lange slanke vipper. bruker to lag når jeg skal på fest. beste mascaraen ever!! jeg har prøvd alt!

andre gode mascaraer:

lash queen fra HR

YSL false lash(men den blir fort tørr)

den nye til guerlain

den nye til lancome som vibrerer er og rågod:)

Skrevet

Jeg har kjøpt Max Factor i mange år og vært fornøyd med alle, unntatt den der false lash effect de har nå. vanskelig å bruke den digre børsten, og mascaraen er omtrent umulig å vaske vekk etterpå, og etterlater meg med svart nedover fjeset.

Skrevet

Hø? Umulig å vaske vekk, går jo vekk med en gang, med litt sminkefjerner bare! Og børsten er jo genial! Hehe....jaja.... ;o)

Skrevet

Min favoritt har alltid vært Diors Diorshow - men etter at jeg tilfeldigvis prøvde Loreals Beauty Tubes (den røde og hvite) så har jeg vært frelst! Knallbra! Vippene blir lange og fyldige, og de drysser ikke og kan lett vaskes av med varmt vann uten å få mascara klint utover hele ansiktet;o) Ganske grei pris er det også på den:o)

Skrevet

dior sin. ingen over ingen ved siden av.

jeg har litt sensitive øyne og ingen andre er like skånsomme som dior med ekstra stor kost :)

Skrevet

Jeg liker Max Factor sin masterpiece. Den har veldig bra kost, og jeg føler at jeg kan forme vippene slik jeg vil. Denne gang kjøpte jeg false lash maskara, og den likte jeg ikke. Alt for stor kost.

Skrevet

max factor masterpiece uten tvil! :D

Skrevet

Lancome Virtouse!!!!!!!!!! Anbefales på det varmeste.

Skrevet

Diors diorshow, uten sammenligning min favoritt.

Skrevet

Enig med WF! Beste mascaraen jeg har hatt!

Skrevet

Collagene fra loreal og define-a-lash, kjempebra maskara!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...