Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Jeg har en sønn på 2 år, og vi har veldig lyst til å få nr.2, så vi har prøvd i knapt en måned. Jeg synes jeg har mye mensenmurringer, er veldig trøtt på ettermiddagene og ja...jeg tror kanskje jeg kan være gravid. men tørr ikke ta en test enda i tilfellet det er for tidlig... Men saken er den at hjertet mitt har begynt å oppføre seg merkelig, og jeg lurer på om det er flere her som har hatt det slik tidlig i svangerskapet eller under hele svangerskapet? Første gang jeg var gravid begynte hjertet noen ganger å slå et veldig hardt slag, for så å bli normalt igjen. Nå er det slik at jeg får hjertebank, hjertet slår hardt og fort over tid, og det er egentlig ganske ubehagelig.Ikke vondt men ubehagelig. det går over av seg selv, og har ikke sammenheng med om jeg er fysisk aktiv eller ikke. Jeg bare lurer på om dette kan være en graviditetsymptom, eller er det noe galt med hjertet mitt? Er det flere som har hatt det slik, lest om denne slags symptom? Takk for svar!!!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Husker ikke helt om det kom så tidlig på meg, men jeg hadde hjertebank av og til i svangerskapet. Hvis hjertet fortsetter slik etter en evnt negativ test bør du ta en tur til legen, er testen positiv bør du også si dette på første kontroll. Trenger ikke være noe farlig, men man kan få medisiner mot dette (usikker på om man kan ta det når man er gravid da?) Lykke til med testinga
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Jeg har fått hjertebank tidlig i begge mine svangerskap. Nå sist var det dette som gjorde at jeg mistenkte at jeg var gravid. Nå sliter jeg med dette til vanlig også, men det kommer oftere når jeg er gravid, og spesielt i begynnelsen. Nå er det helt vanlig med hjertebank, veldig mange som har det. Og det er helt ufarlig. Men blir det veldig ubehagelig så ta det opp med legen din.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 HI her, tusen takk for svar!nå føler jeg meg ikke så bekymra, og det er veldig fint å vite at det ikke bare er jeg som har det slik, at det er nesten "normalt":) så igjen, tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå