Gå til innhold

hva er NORMAL sex???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg veit at det er heeelt ufarlig å ha sex når man er gravid, all "normal" sex er ufarlig...

men hva er "normal" sex??? jordmødre snakker jo om denne normale sexen. men hva tenker de da?? misjonær??? rolig inn og ut??

liker det litt hardt... bakfra for eksempel... liker å føle at han tar litt tak i meg.... men jeg føler at det blir litt for detaljert til at jeg tør å spørre jordmor om det:) hehe:)

jeg snakker ikke om å bli slått, eller "kastet" rundt... men at han holder meg litt hardt, og støter litt hardt inn i meg. går det under "normal" sex?????

ble kanskje veldig rotete dette her, men setter virkelig pris å svar!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som kan svare meg??????????????

Skrevet

Det du beskriver er for meg "normal"sex...

Jeg sluttet ikke å "ta imot" skikkelig selvom jeg ble gravid. Men i 3 trimester ble det ubehagelig når han kom for dypt og sårt når det ble for voldsomt. Det regulerte rett og slett seg selv.

Skrevet

Mange gode svar her:

http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/den_gravide_kroppen/sex_i_svangerskapet

Et lite utdrag:

Hva slags sex kan man ha?

Svaret er allslags. Så lenge det ikke er ubehagelig for den gravide så er det helt ok. Det kan være nødvendig for noen med glidekremer, eller olje uten parfyme, for slimhinnene kan bli tørrere, kanskje særlig i begynnelsen av graviditeten. Dette har med hormonene å gjøre, og kan også vare så lenge man ammer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...