Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Jeg mangler studiekompetanse, og lurer på om det er noen kurs/studier man kan ta over ett år? Helst innen kontor eller helse..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 skjønnhetspleier? Hudpleier? tror man kan gå på en privat fagskole tl å bli tannlegesekretær osv..
Gjest Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Du kan jo gå inn på finn.no og se på kurs der, eller du kan søke på startsiden på kurs:) Det kommer opp masse kurs som går over et halvt år eller et år når det gjelder kontorarbeid i hvertfall (når det gjelder helse så er jeg ikke helt sikker). kursguiden.no og kursagenten.no har vel noe. Ellers så trur jeg at nki har noe også Men hva man trenger av kopmetanse er jeg ikke helt sikker på, men det finner du jo ut hvis du ser
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 jeg tok helsesekretær ( 2 siste åra) på 6 mnd. Ei som gikk ut før meg hadde tatt alle 3 åra på 6 mnd
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Har ikke sett at de har det på finn jeg, så takk for tips skal sjekke ut litt der i hvertfall. Og takk for du over her og HI
Gjest Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Bare hyggelig:) du må bare gå inn på jobb (på finn.no) og så inn på kurs:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå