Gå til innhold

Trenger litt støtte jenter!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker så masse en baby til, dette blir da nr.3. Jeg har vært i samme jobb i snart 6 år nå og begga barna mine har jeg fått mens jeg har hatt denne samme jobben. Tenker så masse på om det å få en til når jeg nå har vært i permisjon i 2 år allerede. Noen som føler det samme som meg og hva ville dere valgt/tenkt?

Er kun 2 personer som har de samme arbeidsoppgavene og hun andre har ingen barn, men tror hun kanskje er klar om ikke altfor lenge. Skal jeg tenke på meg selv eller tenke på jobben? Er så frustrert om dagen for et barn til er virkelig ønsket av oss begge....

Uff.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig skal du følge deres egne ønsker!!!! Jobben har ingenting med det å gjøre. det er da mange som får både 3 og 4 barn "såpass tett" (det er jo egentlig ikke tett heller..

 

Følg hjerte ditt, jobben klarer seg :)

 

Hilsen sjef..

Skrevet

Tusen takk for ønsket svar. Det er jo dette jeg egentlig vil... ;)

Skrevet

Da er det bare å sette i gang da :) Hvor mange barn og hvor tett er det kun dere som har noe med.

 

Ønsker dere lykke til med event familieforøkelse :)

Skrevet

Tusen takk igjen. Ja det er jo santsom du sier, men tenker nok litt mye på andre. Skal jammen ta å jobbe med saken altså... ;)

Skrevet

Helt enig med de over her! Ders liv, deres valg! Det er alltid en mulighet å få inn en vikar om det skulle være nødvendig! Tenk på deg og dere..

Skrevet

Barn. Det er jo også en mulighet å la pappa ta en større del av permisjonen. Jeg kan absolutt anbefal det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...