Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om natta kan jeg stå op cirka 4 ganger minst å tisse.Og om dagen tisser jeg kansje opptil 10 ganer eller mer.

Har vært hos legen og han tok vanlig urinprøve og dyrking men alt så fint ut for ca 3 uker siden..

Er det sånn med dere også?

Er 12+1 på vei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hadde det på samme måte, men det ble bedre rundt uke 15-16 for min del, er visst livmoren som ligger nede i bekkendet og presser på blæren hele tida, når du kommer litt lenger vokser livmoren mer ut av bekkenet og da slipper man dettte trykket på blæren. Men det vil komme igjen senere da, nå man blir så stor at det trykker overalt.

Fryktelig slitsomt, men blir bedre en periode for de fleste.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg var også sånn :) Gikk over omtrent i uke 14.

Skrevet

Jeg har det også sånn. Tisser veldig ofte! Og jeg er snart 19 uker på veg. Kjenner veldig at livmora trykker på blæra. Det kjennes ut som om det holder på å sprenge, men så må jeg bare tisse bittelitt om gangen.. Men har heldigvis slutta å tisse om natta - og det er veldig deilig å få sove sammenhengende!!

Gjest eelis+spire
Skrevet

Jeg har ikke hatt det sånn før, men plutselig kom det for en uke siden, da jeg var i uke 15. Jeg våkner heldigvis ikke om natta, men om dagen må jeg sånn tisse at det kjennes ut som at jeg holder på å sprenges, men så kommer det bare noen få dråper ut. Irriterende ja!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...