Honningmelon Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Jeg blir gal av barna mine som krangler så mye! Eldste ELSKER å erte minste, og minste blir alltid kjempesinna. Og sånn går det daaaaagen laaaaang.... sukk... Gutt på 5 år og jente på 2,5 år.
Gjest Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Noen dager, men stort sett lite faktisk, de to eldste kranglet mye før, men er gjevnt over gode venner nå. Tre gutter på 6,5 år, 4,5 år og snart 2 år her.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 JA eldste er 2,5 aar og minste er 14 maaneder.. det er noe nytt de er begynt med.. og gu...........hvor de hyyyyyyyyler noen ganger! Naa sover de og jeg nyter stillheten Jeg er optimist og tror at det gir seg snart naar minsten kan litt mer:)
Fire småtroll Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Det går litt i perioder, akkurat nå er de to eldste på 5 og straks 8 år gode venner. Men 5 åringen synes det er fryktelig morsomt å erte lillesøster på 2 år da, så det blir noen høylydte protester fra henne innimellom, selv om det ikke er direkte krangling. Men har hatt preioder med mye krangling også, så nå nyter jeg at de krangler bare av og til, trygg på at vi nok skal gjennom nye faser med mye krangling..
tre små... Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 tror vi har vært veldig heldig når det gjelder det. de er bestevenner og leker sammen hele dagen. klarer nesten ikke leke alene men må ha den andre med hele tiden.. krangler lite men hvis de er sultne, trøtte eller sånn så kan de bli irritert på hverandre og tåler lite...da kan det bli litt krangling;) de er 3 og 4 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå