Gå til innhold

vektøkning


HappyOktober

Anbefalte innlegg

hei!

Hvordan ligger dere andre ann i forhold til vektøkning? og hva er sånn ca normalen nå? jeg er 18 uker og har fått relativt grei stor mage nå, har lagt på meg litt over 2 kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Tror det er veldig individuelt i forhold til vekt, men tror ikke 2 kg er mye for å være i uke 18. Jeg er i uke 16 og har ikke lagt på meg enda, men det kommer nok helt sikkert. Har kul på magen, men ingen ekstra kilo enda...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 5 kg og er i uke 19, der følte jeg meg litt som Feite-Doris, hehe:)

 

Jeg trodde jeg hadde lagt på meg så lite og var strålende fornøyd med det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fortvil Nettisen. Jeg er gravid i uke 17 og har lagt på meg 3,5 kg, men jeg vet at det kommer til å bli verre... la på meg 25 kg sist svangerskap, men denne gangen skal jeg være mer bevisst på vekten min og prøve å ikke legge så mye på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et eller annet sted her inne er det en oversikt over hva som er normal vektøkning og hva den skyldes (baby, vann, morkake, større bryster, etc). I følge den mener jeg å huske at hvis du kun la på deg baby etc, og ikke noe mammafett, ville dette utgjøre 9 kg. Tror dessuten at det å legge på seg 3-4 kg i tillegg til dette var bra for å ha en fettreserve før ammingen begynte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal si... jeg er i uke 18 og har lagt på meg 5 kg....og veier mye i utgangspunktet....forrige gang la jeg ikke på meg noe i det hele tatt. lurer på hva jeg endre på nå da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler i grunnen ikke at jeg har lagt så mye på meg, men det kommer vel snikende og umerkelig sålenge man ser seg selv i speilet hver dag:)

Men 5 kg er ikke så verst synes jeg uansett.

Det er jo noe med at man plutselig tror man kan spise for to og bevege seg for en halv. Men nå har jeg begynt å tenke mer kosthold, for jeg tipper det blir hardt å slanke seg 30 kg etterpå, så bare å skjerpe seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 18 og ei halv uke nå og har lagt på meg 5 kg og syns det er litt i overkant. det går skikkelig i rykk og napp syns jeg, sist uke formelig eksploderte magen og hadde jeg ikke visst bedre kunne en tro st det er to der inne...

Er tredjegangs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga EKSTREM kvalme har jeg ikke lagt på meg mye. Men magen vokser å begynner å bli stor og klærne begynner å slakke på meg. Samme med ringer og slikt begynner å bli store så jeg tror lillebabyen tærer på andre ressurser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 19 og har lagt på meg 3,5 kg. Legen sa at det ikke var mye og at det var veldig bra så da ble jeg glad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...