Gå til innhold

flere med mensmurringer i magen i uke 33?Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har blitt verre de siste dagene, og jeg har konstante kynnere som veksler mellom å være ubehagelige og ikke ubehagelige når jeg går?jeg er andregangs og hadde det ikke sånn med første frøken før helt på slutten. Er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal ringe føden.

Var hos jordmor i dag og sa jeg hadde masse kynnere og da spurte hun om de var vonde, og om jeg hadde mensmurringer. Slike jeg forsto det på henne så bør man kontakte føden dersom kynnerne er hyppige og vonde og man har mensmurringer for det kan fremprovosere rier. Kynnerne er jo normalt, men hun mente når man hadde mensmurringer også så er det lurt med en sjekk.

Skrevet

Jeg har det på samme måten. Mensmurringer nesten hele tiden, og masse kynnere. Får kynnere av ingenting. Nok at jeg snur meg i sengen om natta. Pratet med legen om det. Hun sa jeg ikke skulle bekymre meg så lenge det ikke var regelmessige "tak", som rier. Vanskelig å bedømme hva som er regelmessig når det pågår hele tiden da men...litt slitsomt!

Skrevet

Hadde det på samme mot slutten av forrige svangerskap fra den tiden du er i nå. Fødte til terminen.

Er du usikker, skader det ikke ta en telefon til føden og prate med de.

For vi er alle forskjellige.

Skrevet

Hva regner dere som mensmurringer???

Jeg er 32+3, og har en sånn irriterende følelse nederst i magen. Samme som kommer like før mensen setter i gang. Den litt vonde følelsen som gjør at du vet at nå startere det, og at dette ikke blir en god dag... Ikke direkte vondt, men i hvert fall ikke godt.

Har en del kynnere, men ikke sånn kjempe. Lurer mest på den følelsen av at mensen skal sette i gang snart...

Skrevet

Det høres ut som mensmurringer du også har :) Venter juni prinsesse.

Skrevet

Og det kan jeg gå med en stund?! Ikke nødvendigvis at det skjer noe selv om jeg har det nå?!

Kan jeg ta Paracet for å få det vekk??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...