snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Vanligvis så pleier han å reagere når jeg spiser mat, men ikke nå ikveld. Har spist en is også, men han ville ikke sparke da heller... Merker at jeg blir litt urolig! Kjente at han sparka mye idag tidlig da... Men er jo noen timer siden nå!!
Gjest Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Vesla har også slike dager innimellom, merker jeg får helt spader av det, blir jo kjempenervøs jo! På det verste kjente jeg ikke en eneste bevegelse på over 12 timer, da var jeg bra nervøs. Du kjenner jo alt til rådene virker det som, og jeg vet i hvertfall om alle, men noen ganger hjelper verken mat, drikke, is, saft, brus eller noe, ei heller å dytte i magen osv (som om man ikke alt har prøvd dette når en ber om råd, hehe...), i hvertfall hjelper det ikke her. Når lille stabeistet ikke vil, så vil hun ikke. Etter 1-2 dager hvor jeg knapt kjenner annet enn en og annen bevegelse så sparker og snur hun på seg som normalt igjen. Antagelig er alt i orden, men jeg forstår godt at du er nervøs, har kjent den følelsen selv noen ganger nå. Blir det altfor ille får du jo evt ringe føden for å høre om du får en sjekk.
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 29. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2009 Jeg kjente ett par dult istad, men ikke like sterke og mange på rad sånn som jeg har kjent de siste ukene! Men kanskje han har en hviledag idag... Eller gjemmer seg litt bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå