_Mona_ Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Hvordan er det? Noe flottere enn danskebåten håper jeg.....
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Japp, vært på begge båtene Vet ikke med danskebåten altså, men dette var kjempefint Var der en helg med kjærsten en gang, og en tur med datteren min, bare hun og jeg. Klart "gøyere" med jentungen, fordi da gikk det i hennes tempo og vi ble ikke så fort lei (eller, hun ble ikke, haha)
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Mye bedre standard. Har kjørt begge båtene, og de er mange hakk freshere enn danskebåten. God mat, mange valgmuligheter og mye mer å finne på.
_Mona_ Skrevet 29. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2009 Så bra! Gleder meg! Blir kjærstetur uten barn!! DEILIG!
Fikk maibaby06 Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Hvis du har tenkt deg på spa-behandling ombord bør du bestille på forhånd før dere drar, det er ofte ganske fullt:) Dere får sikkert en flott tur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå