Gå til innhold

føler meg så feit:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på noe spesielt om 2 uker, og jeg sliter sånn med å bli kvitt valkene mine, jeg prøver å spise mindre men jeg er så sulten hele tiden, så nå spiste jeg litt og føler meg så kvalm.. Blir bare deprimert av å være i denne onde sirkelen, føler meg så feit og stygg, orker ikke dette mer, hadde bare lett å bare kaste opp maten nå! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp inn en sånn hold-in strømpebukse - de kan gjøre underverker!! Sats også på mørke klær som virker slankende.

Skrevet

Spis sunt og lev sunt. Da vil du føle deg bedre :)

Skrevet

Dra på Lindex, der har de fått inn masse flott hold-in undertøy nå. Kjøp deg en ny kjole, dra til frisøren og fresh opp håret. Kjøp ny sminke og ta litt solarium, utrolig hva litt farge i huden gjør for humøret:)

Se deg i speilet og tenk hvor fin du ser ut:) Lag deg ett lite løfte om at du etterhvert skal begynne å forandre livstil, trene mer og gå ned i vekt på en sunn og fornuftig måte:) Du må bare fortelle deg selv at du er en sterk flott kvinne og du kan gjøre hva som helst:)

Skrevet

Tusen takk.. Men jeg har komplekser for å vise meg feks naken.. Jeg veier 57 kg men likevel føler jeg meg så "rund" og hater å ha former, men min kropp er bare bygd for å ha litt ekstra på lårene osv.. Men jeg skal prøve å se meg selv som en fin kvinne, vil være tynn.. Var veldig tynn en stund tilbake men fikk bare høre jeg så syk ut da, men lkevel.. føler jeg meg altfor feit :/

Skrevet

Kjære deg. Du er ikke feit og det er ikke der problemet ditt ligger..

Om du veier 57 kg og føler deg feit når du ser deg i speilet, må du jobbe med holdningen til din egen kropp.

Det er selvfølelsen det er noe galt med, ikke kroppen din. Om du slanker deg 5 kg, vil du være fornøyd da? Neppe... Snakk pent til deg selv i speilet og gi deg selv en bli ny dag/et spa. Spis sunt g nyt våren. Slutt å tenke negativt!!

vekten er ikke alt her i livet, det finnes viktigere ting å tenke på.

Skrevet

Hei igjen

Med 57 kg er det ikke lett å være "feit". Da må du i så fall være veldig lav:-)

Jeg er sikker på at du er veldig fin som du er nå!!

Skrevet

kanskje du skal få litt hjelp til å forbedre selvbildet ditt?

men nå skal ikke jeg moralisere, veier nå 56kg, og hater kroppen jeg har fått etter baby. strekkmerker, løs hud, hengepupper og ridebukselår.....

men jeg er veldig bevisst på hva jeg har på meg av klær. feks bruker bukser med høyt liv som holder inn magen (som buuuuuuler)

Bruker ikke topper i ettersittende viskose stoff som avslører alle bulker. bruker ofte belte rundt midjen, det fremhever former på en fin måte og skjuler magen min.

Prøver å trene for å stramme opp, det er liksom ikke vekten som er problemet, men at allt bare henger og slenger. før jeg ble gravid var jeg 52kg

Skrevet

Ikke sammenligne deg med syltynne modeller. Du veier allerede mindre enn gjennomsnittet! Fokuser heller på det du kan fremheve som du liker ved degselv, f.eks bryster / øyne / hår.

Får du bedre selvtillit så forsvinner nok den feithetsfølelsen fort. Vi damer har lett for å føle oss "feite", men sannsynligvis er det mye annet bak. (F.eks de altfor tynne, retusjerte modellene på tv og reklamer på nett/i blader..

Vedder for at du med dine 57 kg ser helt smashing ut med ordnet hår, freshe klær og fin sminke:)

Skrevet

Herregud leste første innlegget ditt og tenkte, stakars deg, ikke noe gøy å være så feit at man gruer seg til ting... også leser jeg nedover at du veier 57 kg???!!! 57 kg og feit???? I så fall er du 145 cm lang. Herregud nå ble jeg skikkelig irritert. SKJERP DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...