Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Skal vi ta et anonymt treff dib, bim i oslo til helgen? Vi kan alle ha på oss mørke solbriller og ha en avis godt plassert foran ansiktet. Møter opp jeg, om det er flere som vil.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Ikke glem den hvite blomsten i høyre frakkelomme.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Kan ikke alle sammen gå med masker eller finlandsluer da?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Jeg kommer, og det gjør jeg også, også jeg. Altså alle nickene mine og jeg tar oss en tur. Med finnlandshette, blomster i knapehullene våre og solbriller.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Selvsagt kan vi ikke oppgi hvor vi skal møtes, er det anonymt så er det det.
Miss Misantrop Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Selvfølgelig blir jeg med. Jeg er den miss fornøyde misantropen som sitter i hjørnet med et Donaldblad, snadde og mafiahatt. Vi sees.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #8 Skrevet 29. april 2009 Nåde dem som dukker opp uten Reima og med helseteppe over vognen, ikke engang tenk på en øl, for da ringer vi bv.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #9 Skrevet 29. april 2009 Jeg er den med den mørkegrønne burkaen;) Og så får jeg prøve å holde en avis over nettingen ved øynene. Den avisen er det huller i da, slik at jeg ser dere;)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #10 Skrevet 29. april 2009 Jeg kommer gjerne med prinsen min i slynge. Og siden han er gutt, har jeg jo lov til å si at jeg er så glad for at han er gutt. Se etter en nydelig unge i slynge med organge klær. Nedre del av Akerselva eller, så kan vi blåse litt på veien?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #11 Skrevet 29. april 2009 Nå ble jeg glad for at du skrev at jeg kan være glad for at han er gutt. Tenkte jeg skulle starte en tråd om det å spørre om det var lov, men nå fikk jeg hjelp uten. Takk skal du ha. Skal være på utkikke etter en unge (har lest historien om myrsnipa og dessuten bør du vite at man ikke kaller sin egen unge nydelig etter å ha vanket her inne- din unge er ikke mere nydelig en nabonsbarn, hvem tror du at du er???) i orange klær (er det reima? Mitt barn får kun leke med andre barn som kler seg fornuftig og fornuftig pr def er Reima). Blåser du så blåser jeg på modde slik at hun kan finne ip adressen din og melde deg til Jordmor Siri. Da blir det bråk da.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #12 Skrevet 29. april 2009 Jobber du i Oslo politiet 2213? Tror ikke de har tenkt på hvor smart det er å ha spanere i burka.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #13 Skrevet 29. april 2009 *kremt*..... på grunn av hemmelighetsstemplingen, så har jeg ikke lov å si noe om den saken der. Kan si såpass at de har kanskje tenkt tanken, ja.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #14 Skrevet 29. april 2009 22.21: Ungen min er nydelig, dermed basta. Helammer så klart, og da blir alle unger nydelige automatisk. Vi kan sikkert stå over den blåsen hvis vi kan stikke innom Lompa på Grønland istedenfor og ta et glass. Bare jeg rekker å hente storebror i bhg etterpå. Eller blir Grønland litt risky med tanke på den grise-pesten som er på gang? Det er klart det er en reima. Det finnes vel ikke noe annet?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #15 Skrevet 29. april 2009 Endelig et treff for oss anonyme. Kommer til avtalt sted, på avtalt tid. Jeg vil være den anonyme i massen som går i ett med bybildet. Mvh NN Ps. Hørte at kranglerne hadde hatt treff. Det kunne vært interessant å være den anonyme fluen på veggen på det stedet!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #16 Skrevet 29. april 2009 Kranglerne hadde treff, spredd over hele byen. De ble jo ikke enige om hvor de skulle ha treffet, eller hva de skulle krangle om.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #17 Skrevet 29. april 2009 lol Kranglerne er i allefall ikke anonyme. Pleier folk å oppgi nickene sine på dib og bim treff?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #18 Skrevet 30. april 2009 Jeg kan ikke, fordi jeg er så svinaktig redd for å få influensa.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #19 Skrevet 30. april 2009 Da møter vi alle opp med munnbind. For å gjøre det litt anonymt, kan vi møtes utenfor Legevakten. Ingen ser vel i grunnen forskjell på leger og anonyme Dibbere nå i denne influensa-tiden. Når vi likevel er i strøket, gir jeg meg ikke på den ideen om at vi stikker en tur oppover mot elva og tar en blås. Håper dere kan løsrive dere fra vårsleppet på Reima-dresser og ta dere en velfortjent skravletur.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #20 Skrevet 30. april 2009 *knis* dette er noe for meg, men for guds skyld - spør meg ikke om hvor gamle barna mine er, hvor vi bor eller hva samboeren min heter.. Faktisk vil jeg konsekvent omtake både mann og barn som "h*n" - og deretter svare vagt og unvikende, med mindre vi diskuterer Reima, Troll, Geox eller bilstoler da - der vil jeg bare være helt uenig med alle andre hele tiden, bare for å lage kvalme
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #21 Skrevet 30. april 2009 Du skal få lov til å være anonym. Hvis du har med barna, er det en fordel at du kler de i organge, grønt eller brunt. Fint for oss andre at vi slipper å ta stilling til om det er jenter eller gutter, det er så lett å forsnakke seg når det gjelder kjønn, og det igjen kan lede til en del pinlige utsagn... Hvis du derimot tar på de reima-dressene, er det selvfølgelig greit at de kommer i rosa eller blått. Men du liker kanskje ikke Reima? Er du helt sikker på at du vil komme da? Dette er liksom et treff for dibbere, og altså for reima-fans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå