ble_mamma_6august 09 Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 noen som har tips mot vonde ribbein for å fungere i hverdagen? Er i uke 26, og har allerede vært plaget er par uker. Føles som at reibbeina presses ut, både fremme og bak på høyre side :-/
mamma til <3to<3 Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Jeg hadde samme smerter som deg i mitt forrige svangerskap, og begynner å kjenne det nå også. Skal ha guttebaby 7. august:-) Forrige gang gikk jeg til kiropraktor. Han "knakk opp" ryggen min så godt han kunne( ikke så lett når en har stor mage), og for meg hjalp det veldig! Også er det viktig å tenke på holdningen... mange gravide svaier ryggen bakover ettersom magen blir tyngre.... prøv å unngå det!! Ellers så vet jeg ikke hva man kan gjøre......lykke til i alle fall:-)
ble_mamma_6august 09 Skrevet 29. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2009 jeg har ikke så stor mage, så jeg bøyer meg ikke bakover For det unngår jeg.. hadde vært godt å knekt opp ryggen ja. men magan er jo i veien hehe. men takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå