Gå til innhold

Selvangivelse - Reisefradrag og permisjon


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver dere fradrag for reiser til arbeid selv om dere har vært i permisjon? Er så usikker på om jeg skal ta sjansen på det. De sier jo at man skal føre inn selv om man er usikker men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du reis til og fra jobben hver dag i permisjonen din?

Selvfølgelig skal du ikke skrive det inn om du ikke har vært på jobb og faktisk kjørt.

Skrevet

Selvsagt skal du ikke det, du har jo ikke hatt reisekostnadene!! Du skal føre inn kostnader du er usikre på om kan trekkes fra, eller inntekt du ikke vet om er skattepliktig, men det er jo ikke det du er usikker på her! Snyte på skatten kaller man det:p

Skrevet

Det burde du være veldig forsiktig med å gjøre. Kan ende opp med straffeskatt og det er kjipt det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...