Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Skriver dere fradrag for reiser til arbeid selv om dere har vært i permisjon? Er så usikker på om jeg skal ta sjansen på det. De sier jo at man skal føre inn selv om man er usikker men...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Har du reis til og fra jobben hver dag i permisjonen din? Selvfølgelig skal du ikke skrive det inn om du ikke har vært på jobb og faktisk kjørt.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Selvsagt skal du ikke det, du har jo ikke hatt reisekostnadene!! Du skal føre inn kostnader du er usikre på om kan trekkes fra, eller inntekt du ikke vet om er skattepliktig, men det er jo ikke det du er usikker på her! Snyte på skatten kaller man det:p
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Det burde du være veldig forsiktig med å gjøre. Kan ende opp med straffeskatt og det er kjipt det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå