Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Denne er på tilbud hos Lilly nå og synes den ser så flott ut. Men står jo ingenting om hvordan den er bak, eller hvor lang den er bakover? Hva tror dere? Noen som har bestilt derfra før, men sendt tilbake igjen?? http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=119&ProductID=PROD596&GroupID=GROUP53&VariantID=VO59
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Åååå, den var kjempe fin:) og SÅÅÅÅ billig=D den syns e du skal gå for, kjøp deg et skikkelig korsett, så sitter den kjempe fint på (altså her hentydet e ikke at du er fleskete eller har mage altså, men den type kjole er alltid mye finere med korsett under) Lekker:D
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Takk for svar. Trengte bare noen andres synspunkter. I og med at den er så sykt billig er det jo egentlig bare til å slå til. Men vet bare ikke hvor langt den går bak. For jeg har lyst på litt lengde.. Og det var lurt som du sa med en sånn korsett..Og det er alltids behov for å holde inn magen litt. hehe.. Heidi
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Ja, er sånn på lengden selv e;) men det du kan ta å gjøre er å feks ha et slør som er langt.skal ha det selv hehe;) Lykke til i kjolejakten, er jammen me ikke lett nei.. går jo meg vill nesten:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå