:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 jeg har hatt 4 eksamensperioder i småens liv, og alle 4 gangene har han vært syk i ukene før. det er en sammensvergelse på høyt nivå! jeg har heller ikke hatt vannkopper så jeg får de vel også. noen gode tisp? han virker jo frisk som en fisk
Gjest Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Tjukk sminke? Har hørt at ID-pudder dekker bra :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2009 hehe... teatersminke må da funke bedre.. hehe.. tror du barnehagen går på den? jeg kan jo bare si at han ble frisk super fort
Gjest Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Jadda, he he Unger med vannkopper er ikke alltid så veldig syke. Har du noen andre som har hatt sykdommen som kan passe ham litt på dagtid så du får lest? Ellers er ubegrenset bruk av DVD lov på syke barn.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2009 nei har ikke noen som vil menge seg med syktbarn i eksamenstid.. hehe.. men store mengder DVD har biblotektet, så litt underholdning skal han få. eventuelt sette han ved en mauertue i skogen, men det er kanskje ikke så koselig for murene og bli behandlet som kjæledyr over lengere tid... hhee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå