Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 ..mor! haha! Hun skal bo hos oss på andre siden av landet nå frem til termin. Min mann jobber mye for tiden så vi føler oss trygg med en ekstra rundt. Hun gleder seg SÅÅ mye til å bli bestemor Jeg orker ingen ting for tiden, ligger mye på sofaen høygravid med bekkentrøbbel og lite energi. Hun synes det er kjempe stas å rydde og vaske. Så nå har hun vasket alle vinduene og karmer i huset. Sto å jublet over hvor fint det ble! Så har hun planer om å ta gulv, hyller og skap de neste dagene. Hun vil t.o.m ta klesvask! Fantastisk! Måtte bare skryyyte litt av en som fortjener det!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Du er heldig. Håper du vet å ta vare på det!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Ja jeg er kjempe glad i henne Må inrømme at vi ikke hadde et veldig godt forhold når jeg vokste opp, innvilket skillsmisse og min bror med ADHD som tok mye plass, jeg fikk aldri være tenåring.. så jeg orket ikke mer å dro på folkehøyskole når jeg var 17år. Men nå i voksen alder og alt har roet seg, og min mor har funnet seg selv etter mange år med slit i heimen, er vi bestevenner! Også lykkelig over at min mann liker svigemoren sin HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå