Gå til innhold

Sinnsyke smerter nederst i høyre side.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Er det noen som har opplevd og ha såvondt at det ikke går ann å gjøre noen ting??

Har hatt smerter i en uke nå. Vært på legevakt, hos min fastlege og ble sendt på sykehus. Men de finner ikke ut hva det er.

Mange forskjellige leger og mange forskjellige svar. Ordentlig frustrerende.

Alt er heldigvis bra med bebisen, det er jo det viktigste, men utrolig slitsomt å gå sånn. Det er vondt når jeg snur meg i senga og går.

Litt lei av å ligge på sofaen.

Noen mente det kunne være bånda til livmora som strekker seg, men såååå vondt.

Noen som har opplevd lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan vær ei cyste på eggestokken din.. det har jeg, å det gjør utrolig vondt til tider.

Skrevet

Jeg har det akkurat nå.

Lurer på å ringe legevakta hvis det ikke gir seg, for tenker at det kan være blindtarmen.

Jeg hadde vondt der for ei ukes tid siden også, men da ga det seg igjen. Det gjør spesielt vondt å trekke pusten dypt.Kjennes nesten som skikkelig kraftig sting i sida. Andre som aner hva det kan være?

Skrevet

jeg har oxo hatt/har. Men merker det kun visst jeg snur meg brått når jeg ligger eller går for fort. Det gjør sinnsykt vondt. Men det er ''bare'' ligamentbåndene som strekker seg.

Skrevet

Jeg trodde også det var blindtarmen. Legen min sa også at det kunne være det. Hvis du trykker inn på magen høyre side og slipper. Da skal det gjøre vondt idet du slipper.

Men det var ikke det jeg hadde heldigvis. De tok prøver og den første var litt høy men verdien sank på den andre og da mente legene på sykehuset at det ikke var noe farlig.

Noen leger er mindre trivelige huff. Følte meg nesten som en hypokonder. Fikk bare beskjed om at jeg kunne jo gjette ha det var. Og ta paracet. jippi. Har hatt så vondt at jeg har ikke kunnet gå på jobb eller noe, og det er ikke noe jeg synes er greit.

Det er jo møkkkjedelig og bare ligge her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...