vero1986 Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Hvis moren din kom og sa at hun er gravid og har termin bare et par dager etter deg!? det er faktisk tilfelle her, jeg har termin i slutten av juli, hun først i august... dette er den andre attpåklatten hennes.. hun fikk ei for 2 år siden.. og hun fikk ikke vite at hun var gravid nå før hun var 5 mnd på vei.. fosteret er veldig lite..Lang historie... hehe,, men vet ikke helt hvordan jeg skal ta dette her jeg altså.. NEKTER å ligge på samme sykehus og føde samtidig som henne! æææsj! blir kvalm bare ved tanken!!
*toppris* Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 hvor gammel er hun da? fikk selv sjokk da min mor var gravid igjen når jeg var 20år gammel, fikk en nydelig gutt... var forbannet på henne på det tidspunktet, men ville ikke skrudd tiden tilbake:) hadde nok reagert på samme måte hvis vi hadde gått gravide samtidig... blitt forbannet med en gang, men det hadde gått seg til etterhvert... og hvis hun fikk deg tidlig så er det jo ikke sikkert at hun egentlig er for gammel nå min mor fikk meg tidlig...
vero1986 Skrevet 29. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2009 hun er 43 år.. hun fikk ei nydelig jente for 2 år siden.. og da reagerte jeg helt annerledes enn nå egentlig.. synes det var idiotisk til å starte med men så vente jeg meg liksom til tanken.. og da gikk det greit.. men nå.. nå synes jeg det rett og slett er "ekkelt".. blir egentlig irritert.. tenker at når man har blitt gravid en gang så sent, og det ikke er planlagt, så burde man ha lært.. ikke gjøre samme "tabben" en gang til.. stygt å si det, men jeg blir rett og slett flau.. jeg vet at det kommer til å gå masse rykter ++ og hun har ikke akkurat beste ryktet på seg fra før av.. usj.. vet ikke helt hva jeg skal si.. er irritert, samtidig som jeg synes synd på henne for at hun ikke klarer å ta ansvar for ting og tang..
erteposen + 4 Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Jeg forstår vel ikke hvorfor det er ekkelt å føde på samme sykehus som din mor, og en attpåklatt er det jo ikke siden hun har ei jente på 2 år. Det er vel ikke et sjokk at moren din er fruktbar:)
vero1986 Skrevet 29. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2009 du forstår ikke at det er ekkelt å tenke på å ligge samtidig på et sykehus å føde? at jeg hører hennes skrik og hun mine? jeg synes det er kjempesært.. Lurer på om du kanskje har misforstått? Hun fikk en jente for 2 år siden, og nå er hun gravid igjen! jenta som hun fikk for 2 år siden er en attpåklatt.. og jo, det er et sjokk at hun er fruktbar, for "understellet" hennes er ikke som "det skal" og sjansen for at hun skulle bli gravid igjen var særdeles liten.. sikkert derfor hun har drøyd med å streilisere seg, eller brukt prevansjon..
erteposen + 4 Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Jeg trodde du mente at barnet hun bærer på nå er en attpåklatt:) Men jeg forstår ikke at det er ekkelt å føde på samme sykehus, og en hører jo ikke skrik og skrål fra andre i stor grad. Vi er en stor søskenflokk selv, og mamma fikk barn etter min søster. Kanskje derfor jeg ikke synes det er rart? Det er jo veldig greit for deg at dere har barn på samme alder. De kan leke sammen.
Minnie_Moon Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 Vet du, jeg tror sjangsen for at dere havner på føden samtidig er minimal. Ville ikke bekymret meg over det. Og skulle det skje er det slett ikke sikkert dere er på samme stadiet samtidig. Og ikke ally hyler og skriker når de føder, så det med å høre hverandre tror jeg heller ikke jeg ville bekymret meg over. Jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert på det hvis det var min mor. Ville nok reagert mer på det at jeg skulle få søsken enn at hun hadde termin i nærheten av meg. Men hadde nok synes det var greit når jeg hadde blitt vant med tanken, tror jeg...
vero1986 Skrevet 29. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. april 2009 ok.. ser at jeg kanskje formulerte meg litt feil oppe.. ;p (med dette med attpåklatt) men jeg synes det blir for sært å ligge rom i rom med henne å føde jeg.. hehe.. men alle har jo forskjellige meninger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå