Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 34 og har hørt at nå skal magen være på sitt høyeste. Ungen ligger med hodet ned og jeg har fått mange komentarer på at magen er så lav. Jordmor sa at det ikke nødvendigvis betyr at man føder før termin. Noen som har noen erfaringer rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har utrolig lav mage..er sånn at folk i en måned har kommentert at magen ar sunket. mange som kommer med kommentarer og sier at nå er nok fødselen rett rundt hjørnet.. men nå har jeg da magen enda og har termin i morgen! så gjelder ikke alltid hvertfall..

Skrevet

Jeg fikk tidlig veldig lav mage, alle kaller magen min en gutte mage! men jeg venter en liten jente :) men uansett magen min ble veldig lav veldig tidlig (rundt uke 32) og jeg har termin i dag, å har ennå ingen tegn til at jeg skal føde :/

Skrevet

magen min sank ned i uke 31,men er nå inni uke 38,og enda ikke skjedd noe.

Skrevet

Jeg har lest litt om dette og det står at noen bærer høyt mens andre lavt. jeg har hatt lav mage hele tiden men nå ha den detti enda lengre ned, er 34+2 i dag. spennende og se når ting skjer her.

Skrevet

Alle sa til meg veldig tidlig i forrige svangerskap (fra ca uke 32) at "oj, Nå har magen sukket langt ned, nå er det rett rundt hjørnet!!! " Jeg fikk 4 dager over tiden.

Nå sier de samme det igjen, og jeg er i uke 30....

Tror dette er litt tilfeldig, kommer nok litt an på hvordan babyen ligger.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...