Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Får å sette igang når man er moden? Har fått tips av tre personer jeg kjenner nå, på de virket det..
Sol Skippertaksdronning Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 nja, jeg prøvde det flere ganger uten effekt i det hele tatt, og jeg var moden. så ville ikke tatt det for god fisk gitt.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 hehe..jeg tror nok det var kroppen selv som satte ting i gang hos venninene dine! jeg tror man skal ta alle desse kjærringrådene med en klype salt. jeg prøvde ALT! bare så det er sagt:p det jeg gjorde 6 dager over tiden var å gå meg en kjapp tur på morgonen slik at jeg fikk opp pulsen..noen time senere gikk vannet, og den lille var ute etter bare noen timer:) jeg fikk det rådet av jordomora på siste kontrollen...vist du fortsatt har lyst er et bare å ha seg en runde i senga:) sæd inneholder de samme stoffene som de tablettene man blir satt i gang med..men husk å ligge med beina høyt etterpå
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 hei 18:28 Prøvde oss på en runde i senga her for noen dager siden, for kosens skyld.. men jeg tenkte at "shit au, kan jo bare ligge litt med bena opp i samme slengen etterpå" Fikk bare en haug med maserier som gikk over etter 4t. Tror ikke veldig på disse kjærringrådene jeg heller, men måtte bare spørre om erfaringer HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå