Gå til innhold

Kanel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får å sette igang når man er moden? Har fått tips av tre personer jeg kjenner nå, på de virket det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nja, jeg prøvde det flere ganger uten effekt i det hele tatt, og jeg var moden. så ville ikke tatt det for god fisk gitt.

Skrevet

hehe..jeg tror nok det var kroppen selv som satte ting i gang hos venninene dine! jeg tror man skal ta alle desse kjærringrådene med en klype salt. jeg prøvde ALT! bare så det er sagt:p

det jeg gjorde 6 dager over tiden var å gå meg en kjapp tur på morgonen slik at jeg fikk opp pulsen..noen time senere gikk vannet, og den lille var ute etter bare noen timer:) jeg fikk det rådet av jordomora på siste kontrollen...vist du fortsatt har lyst er et bare å ha seg en runde i senga:) sæd inneholder de samme stoffene som de tablettene man blir satt i gang med..men husk å ligge med beina høyt etterpå:)

Skrevet

hei 18:28

Prøvde oss på en runde i senga her for noen dager siden, for kosens skyld.. men jeg tenkte at "shit au, kan jo bare ligge litt med bena opp i samme slengen etterpå" ;) Fikk bare en haug med maserier som gikk over etter 4t.

Tror ikke veldig på disse kjærringrådene jeg heller, men måtte bare spørre om erfaringer ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...