Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 hei... når sosialkontoret dekker husleien din, blir pengene sendt på sin egen konto så man betaler selv, eller er det noe de tar seg av? har blitt tilsendt en del penger som jeg ikke vet kommer fra:P
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 kan høre med husverten om de har fått penger for husleigen..?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Da jeg fikk hjelp fra sosialen overførte de husleien til meg. En annen gang etter jeg hadde fornyet søknaden sendte de husleien bare til huseieren istede for å sende den til meg. Er bare å ta kontakt med sosialen så kan de fortelle deg hvor de havner:)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Jeg fikk den til meg, og måtte så vise kvittering på betalt husleie.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 tenkte meg det men hvorfor har jeg fått dobbelt opp med penger? hmh... hakke fått no brev i postkassa.. regner med det kommer imorgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå