Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Når begynte du med mammaklær? Hva var det første plagget? Er 14+4 og snart er buksene for trange. Kjøpte derfor mammabukse idag, for å ha den klar, men vil helst bruke vanlige klær lengst mulig.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Første gangen i uke 15 eller 16 synes jeg å huske. Andre gangen i uke 10. Hadde litt mage/rompe/lår igjen fra forrige svangerskap, så det var deilig å slippe de trange vanlige klærne mine.
Lilli med småtrolla Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Jeg begynte ikke før i uke 20 Vi som er gravide nå er velsignet med moten tights/leggings og vide telt-topper
*toppris* Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 har ikke helt begynt enda;) er 22+0 idag... kjøpte meg en jeans noen str opp i livet på salg som fortsatt passer og kommer til å passe flere uker fremover:) også har jeg slik linbukselignende fra HM med bred strikk og knyting.
Gjest Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Rundt uke 18 med nr 1 og uke 10-12 med de andre tre, men, jeg sluttet med dem igjen nå rundt uke 20-22 ;-) Missliker mammaklær og brukte mest mammabuksene i en overgangsperiode. Nå er jeg i uke 26 og bruker nesten aldri mammabuksene mine (topper kjøper jeg aldri), bruker vanlige bukser som går under mangen (f.eks linbukser fra vero Moda som har strikk i livet) og vanlige topper med litt lengde på som går over magen. Mye billigere, myyyyyyye større utvalg og, synes jeg, mye mer behagelig :-)
Raych Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 Med nummer 1: Ca 7 mnd på vei. Måtte da ha en mammabukse. Kjøpte noen mammabukser, men ingen mammatopper. Med nummer 2: Egentlig aldri. Brukte mine egne bukser fram til fødselen. Hadde et par mammabukser jeg brukte innimellom. Hadde også et par mammatopper som jeg hadde fått av en venninne, men brukte mest mine egne topper/overdeler.
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 29. april 2009 #8 Skrevet 29. april 2009 Rundt uke 25 alle tre gangene. Det var først da magen kom, og vanlige jeans begynte å stramme ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå