Gå til innhold

Tips til bursdagsgave til gutt på 3 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lite kreativ og får alltid så gode tips av dere DIB damer. Noen som har gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til min datter som ble 3 år i fjor, sa jeg til alle at det var flott om hun fikk penger. Jeg gikk å kjøpte et stort huske stativ, med 2 husker, klatrevegg, og taustige. Fra oss foreldrene fikk hun rutsjebane til stativet. Hun er kjempeglad for det.

Skrevet

Trampoline dersom dere har plass

To-hjulssykkel

Traktor med tilhenger

Duplo

Skrevet

Til andres barn eller egne? Om det er andres:

Bøker!!!

Den store boken om Knerten

Den store barnesangboken

Den store Alf Prøysen boken

osv, dette er suuuupre bøker, koster vanligvis 399, men let litt på nett og finn dem ofte till 199/249. i min vennegjeng bruker vi nå alltid disse som dåpsgaver o.l. Superpopulært. Vanlig leker har de stort sett mere enn nok av.

Om det er egne, trampoline, huske/klatrestativ, play2learn-leker, little people leker..

Skrevet

Sønnen min fikk en haug med puslespill av oss. han elsker å pusle og kan gjøre det halve dagen.

Ellers:

Elias-båter som han kan bruke til sommeren.

2-hjulssykkel (event. 3-hjulssykkel)

Bøker

Cd-spiller og cd`er til barnerommet

Lego/duplo

Skrevet

Lego er alltid en klassiker, men jeg ville ikke kjøpt Duplo til en på 3... Vi skal i guttebursdag 4 år på søndag og fikk tips om cowboyhatt, drage, musikk (barneplata til Klaus Sonstad f.eks), Gruffalo-bok, trillebår med hageutstyr, fotballdrakt i favorittlaget og bøker generelt (Sabeltann, Ludde, Karsten og Petra)

Hvis du skal ha noe litt større er jeg enig med flere over - Den store boken om Mormor og de åtte ungene, Alf Prøysen, Lotta, Knerten osv... Knerten er jo kjempeaktuell med film til høsten, så det er jo ikke dumt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...