Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Ville i alle fall ringt, ja!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 hvor gammel er babyen? er den forkjøla? hvordan er allmenntilstanden?
Itsrejk Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Kommer vel litt an på alderen og allmenntilstanden, som andre er inne på. Men jeg ville gitt paracet, for å forebygge feberkramper.
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Ja paracet må du gi med en gang. Gutten min har hatt feberkramper 2 ganger. Første gang når han var 9mnd. Da var han bevisstløs i 1 1/2 time og blei hentet av sykebil. 30min før dette skjedde hadde jeg faktisk ringt legevakten og fortalt at han hadde feber og da sa dem at det var heeelt vanlig at babyer hadde feber og at jeg ikke trengte å stresse med febernedsettende og å komme til de.(vi var da på besøk hos mine foreldre som ikke hadde noen stikkpiller liggende) Ikke for å skremme men jeg synes det er greit at folk vet at sånt kan skje og at det er viktig å gi barn febernedsettende.
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 30. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2009 Ringte legevakt, fikk beskjed om å kun ta FEBERNEDSETTENDE OM TEMPEN var over 39,5...og det høyeste hun har hatt hittil er 39,3. Så har ikke gidd noe ennå. Men hun har fortsatt feber i dag, og er veldig grinete...lurer på hva det kan være...( belager store bokstaver, caps locken levde sitt eget liv)
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 30. april 2009 #7 Skrevet 30. april 2009 Hvor gammel er hun?? Det som er med feberkramper er at tempen stiger plutselig utrolig fort. det er derfor det kommer. Fordi tempen stiger fortere enn det kroppen klarer å følge med på. Jeg gir alltid febernedsettende når tempen er over 38. Nå har lille jenta mi heldigvis ikke hatt feber ennå. Men jeg er nok litt ekstra var på det siden jeg har opplevd feberkramper 2 ganger med sønnen min.
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 30. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2009 Hu er 4 mnd, gav henne en liten rumperakett for en stund siden, hun skrek hele morgenen, så tydligvis vondt en plass. Sovnet med en gang. Må nok dra til legen hvis det ikke blir bedre, men de sier vel som vanlig at hun bare må ri det av seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå