bkatrine med bitteliten spire Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Hei, Er det noen av dere som har fått noen informasjon om donor?? Mener å ha hørt at Stork gir ut dette, som høyde, hårfarge etc. Ringte å snakket med Nordica og har fått opplyst donor nummer i tilfelle søsken reservasjon, høyde, hårfarge, øyenfarge og vekt. Trenger forsåvidt ikke mer, men hadde vært ok med LITT mer informasjon og "offisiell" informasjon. Så - der det noen som har peiling?????? Ellers melder jeg at alt går bra, 26 uker allerede....dette går fort :-)
gliring Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Hej! Jag har en massa information om donorerne främst från EuropeanSpermBank som Stork använder (både öppna och anonyma). Nordica använder sig av Cryos som leverantör (endast anonyma) och då finns det info på ca 60 donorer. MEN Cryos har också startat en web-shop där man kan köpa info om sin donor som tex babyfoto, extended profile, staff impression. http://dk-da.cryosinternational.com/private/donorlisten.aspx inboxa mig om du vill veta mer mvh Asta
Tjorven1 Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Som Asta skriver over hjalp hun meg å få mye info. om min anonyme donor. Jeg har barnebilde av donoren, personlighetstest, medisinsktester/historie av donor, hans foreldre, søsken, tanter og onkler og besteforeldre. Intervju med han om livet hans og hvordan han er som person, hilsen fra han, ja - nær alt bortsett fra navn og tlf- nr. Dette er info som beholdes i en bankbok til min datter evt. ønsker denne informasjonen. Ingen andre har fått infoen dvs. min familie eller venner. Dette er for jeg føler at det er min datters personlig info. og når den tid kommer, hennes valg om hva og hvem hun vil dele dette med. psykiatrer og andre "forstår deg på" er veldig opptatt av at man ikke skal "danne et bilde" av donoren. Det er veldig lett å gjøre dette etter å les all info. feks. Donoren din er legestudent, donoren måtte også fjerne blindtarmen når han var 14 år, donoren var også flink i svømming. Da kan man lett skape ett bilde av en person, som barnet kan føle savn til, og vil føle som "pappa". Derfor vil ikke jeg at de som skal omgås barnet mitt i oppveksten skal vite noe om han. Tror det er så lett og forsnakke seg. Men som sagt dette er mitt valg, og jeg vil aldri om det er det rette valget..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå