Gjest Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Var til tidlig ultralyd idag pga blødninger. Da sa de at i uke 8 er det mindre en 10 prosent sjanse for spontanabort viss man har sett et levende foster, mens i uke 9 var sjansen redusert til 2 prosent. Det var jo en veldig hyggelig melding for oss som bekymrer oss for spontanabort:-)
Snow78 Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Dette høres bra ut Selv skal jeg til tidlig ultralyd på en privatklinikk den 11 mai. Da er jeg 10 uker på vei
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Tror du det også gjelde hvis man har fått sett et levende foster med ett sterkt og bankende hjerte i uke 6 + 5? er nå i uke 9 + 3, og er en del bekymret, har mistet to ganger sist år... så hva tror du?
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Tror du det også gjelde hvis man har fått sett et levende foster med ett sterkt og bankende hjerte i uke 6 + 5? er nå i uke 9 + 3, og er en del bekymret, har mistet to ganger sist år... så hva tror du?
Gjest Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 De sa til meg at det var gode sjanser etter at man har sett et bankende hjerte:-) Jeg var til ultralyd 6 +4 og 7+3. Men viss du er veldig engstelig kan du vel be om et nytt ultralyd? Eller betale et selv. Det hadde jeg gjort. Det er grusomt å uroe seg, selv om det nesten helt sikkert er uten grunn:-)
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Ja det er det, er ikke godt å gå og kjenne på bekymringen hele tiden... men satser på at jeg denne gangen får lov til å bli mamma til en lite jente eller gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå