Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til tidlig ultralyd idag pga blødninger.

Da sa de at i uke 8 er det mindre en 10 prosent sjanse for spontanabort viss man har sett et levende foster, mens i uke 9 var sjansen redusert til 2 prosent.

Det var jo en veldig hyggelig melding for oss som bekymrer oss for spontanabort:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres bra ut :)

Selv skal jeg til tidlig ultralyd på en privatklinikk den 11 mai. Da er jeg 10 uker på vei :)

Skrevet

Tror du det også gjelde hvis man har fått sett et levende foster med ett sterkt og bankende hjerte i uke 6 + 5? er nå i uke 9 + 3, og er en del bekymret, har mistet to ganger sist år... så hva tror du?

Skrevet

Tror du det også gjelde hvis man har fått sett et levende foster med ett sterkt og bankende hjerte i uke 6 + 5? er nå i uke 9 + 3, og er en del bekymret, har mistet to ganger sist år... så hva tror du?

Skrevet

De sa til meg at det var gode sjanser etter at man har sett et bankende hjerte:-) Jeg var til ultralyd 6 +4 og 7+3.

Men viss du er veldig engstelig kan du vel be om et nytt ultralyd? Eller betale et selv. Det hadde jeg gjort. Det er grusomt å uroe seg, selv om det nesten helt sikkert er uten grunn:-)

Skrevet

Ja det er det, er ikke godt å gå og kjenne på bekymringen hele tiden... men satser på at jeg denne gangen får lov til å bli mamma til en lite jente eller gutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...