Gå til innhold

E- vitaminkrem fra Bodyshop. Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Er det flere her som bruker eller har brukt E-vitmainkremen (rosa flaske) fra Bodyshop til å forebygge strekkmerker?

Hvordan har det fungert for deg?

Bruker den selv og er i uke 37 uten tegn til strekkmerker, men er veldig forbredt på å få det. Vet hvordan statistikken ser ut;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt produkter fra MamaMio og Weleda for å forebygge strekkmerker. Ingen til nå... Håper det går bra...

Kjøpte den E- vit fra Body Shop, men synes den er så klissete og ikke trekker inn i huden. Så den står omtrent ubrukt.

Er 36+4

Skrevet

Ja, det er jeg enig med deg i. Man må virkelig gni den godt inn.

Men nå tørr jeg ikke å bytte, siden det har gått bra til nå :)

Skrevet

Da får vi krysse fingrene for at det går bra ;-) E- vitamin skal jo være veldig bra!

Skrevet

Fikk strekkmerker fra uke 12 jeg :-S

Og jeg har brukt denne og den fra weleda.

Noen får merker, andre ikke. Krem går ikke inn i underhudsfettet hvor strekkmerker kommer fra, så personlig skulle jeg ønske jeg ikke hadde brukt penger på kremer som ikke hjelper likevel.

Men men. Lært meg å ikke bry meg om merkene mine. Så det plager meg ikke :-)

Har du ikke fått strekkmerker ennå og er i uke 37 så er det nok lite sannsynlig at du får noen :-)

Skrevet

Har brukt den i starten, men bruker andre E-vitaminkremer nå, for jeg klarer ikke lukta på den Body Shop-kremen i tillegg til at den ikke trekker inn i huden særlig godt. Har ikke strekkmerker ennå (uke 38), men må innrømme at jeg ikke egentlig tror det er kremen som gjør det (men det skader jo ikke å hjelpe naturen heller, haha).

Skrevet

Gjest fra dib... Strekkmerkekremer virker ikke!! Jeg kjøpte, mot bedre vitende, en kjempedyr antistrekkmerkekrem - selv om jeg visste alt det om at kremen ikke trekker inn i underhuden, hvor strekkmerkene dannes blablabla.

Magen var fin og flott helt til uke 33 eller 34 - da kom strekkmerkene som kastet på meg. Nå er det seks mnd siden fødsel, og magen ser fremdeles ikke ut... *sukk*

Kremer har ingen innvirkning på strekkmerker! Om du får det eller ikke er vel hormonelt eller genetisk, etter det jeg har forstått. Har lest litt forskjellig. Du kan i alle fall trygt spare pengene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...