Dorthe c Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Hei jenter! Er det flere her som bruker eller har brukt E-vitmainkremen (rosa flaske) fra Bodyshop til å forebygge strekkmerker? Hvordan har det fungert for deg? Bruker den selv og er i uke 37 uten tegn til strekkmerker, men er veldig forbredt på å få det. Vet hvordan statistikken ser ut;)
Snupi ♥ termin 24.mai 2009 Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Jeg har brukt produkter fra MamaMio og Weleda for å forebygge strekkmerker. Ingen til nå... Håper det går bra... Kjøpte den E- vit fra Body Shop, men synes den er så klissete og ikke trekker inn i huden. Så den står omtrent ubrukt. Er 36+4
Dorthe c Skrevet 29. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2009 Ja, det er jeg enig med deg i. Man må virkelig gni den godt inn. Men nå tørr jeg ikke å bytte, siden det har gått bra til nå
Snupi ♥ termin 24.mai 2009 Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Da får vi krysse fingrene for at det går bra ;-) E- vitamin skal jo være veldig bra!
Thessa og Bebbis Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Fikk strekkmerker fra uke 12 jeg :-S Og jeg har brukt denne og den fra weleda. Noen får merker, andre ikke. Krem går ikke inn i underhudsfettet hvor strekkmerker kommer fra, så personlig skulle jeg ønske jeg ikke hadde brukt penger på kremer som ikke hjelper likevel. Men men. Lært meg å ikke bry meg om merkene mine. Så det plager meg ikke :-) Har du ikke fått strekkmerker ennå og er i uke 37 så er det nok lite sannsynlig at du får noen :-)
septemberpiken Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 Har brukt den i starten, men bruker andre E-vitaminkremer nå, for jeg klarer ikke lukta på den Body Shop-kremen i tillegg til at den ikke trekker inn i huden særlig godt. Har ikke strekkmerker ennå (uke 38), men må innrømme at jeg ikke egentlig tror det er kremen som gjør det (men det skader jo ikke å hjelpe naturen heller, haha).
AO3 Skrevet 29. april 2009 #8 Skrevet 29. april 2009 Gjest fra dib... Strekkmerkekremer virker ikke!! Jeg kjøpte, mot bedre vitende, en kjempedyr antistrekkmerkekrem - selv om jeg visste alt det om at kremen ikke trekker inn i underhuden, hvor strekkmerkene dannes blablabla. Magen var fin og flott helt til uke 33 eller 34 - da kom strekkmerkene som kastet på meg. Nå er det seks mnd siden fødsel, og magen ser fremdeles ikke ut... *sukk* Kremer har ingen innvirkning på strekkmerker! Om du får det eller ikke er vel hormonelt eller genetisk, etter det jeg har forstått. Har lest litt forskjellig. Du kan i alle fall trygt spare pengene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå