Kassie Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Edelig var det min tur til å få se den lille. Hadde skikkelig jentefølelse fra dag en, men inni magen var en frisk og nyyyyydelig liten gutt. Trur tårene trillet nesten hele tiden når jeg var der. Herregud som jeg gleder meg til han kommer ut. Har en storebror som ble veldig glad.
Lilli med småtrolla Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Gratulerer så mye! Så kjekt med en liten prins! Ønsker deg masse lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå