Gå til innhold

Noen fra Halden med termin rundt midten av juni??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 26 år og førstegangsfødende med termin 16 juni. Lurer på om det er flere med termin i juni fra Halden området??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så spennede;-) Hvordan er formen din da?? Det begynner jo å nærme seg med stormskritt. Jeg er så spent jeg. Vi venter en gutt vi da;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som er i fra Halden, hvilken jordmor går du hos?? Er du hos den kommunale eller privat??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okay, jeg gjorde det selv jeg. Men har satt meg opp på time hos hum private pga kommunale jordmoren er sykmeldt på ubestemt tid... synes det er greit å ta en tur til innom jordmor før termin;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig da...skal dit på mandag jeg og har ikke hørt noen ting om det :( Hvor er det den private holder til da, og hvor mye koster det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta å hør for sikkerhetskyld, men jeg ble ringt uka som gikk nå og fikk beskjed om å kontakte fastlegen min i stede for jordmor var sykmeldt på ubestemt tid. Da ble jeg litt oppgitt. Greit nok å gå til fastlegen, men jordmor kan svare på litt andre ting en det legen tar tak i. Så jeg bestilte time hos hun Kari som holder til i samme bygg som bergsparebank. Det koster jo endel, men det er det verdt syns nå jeg. Førstekonsultasjon som varer 1 time koster 600 kr, mens skal du ha fler er det 400 eller 300 kr. Hun sa selv at det er dumt at hun ikke blir satt inn som vikar da den kommunale jordmoren er syk, for da hadde vi jo sluppet å betale de pengene...menmen sånn er det når det er sparetiltak over hele linja vettu;-) Lykke til da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke første gang jeg har mistet timen min hos jordmor, men det her blir faktisk den fjerde...to av gangene møtte jeg opp og fikk beskjed først da at hun ikke var der, så jeg er ganske irritert nå kjenner jeg:-( jeg får ringe i morra å høre og evt ringe hun private, for det er ikke pengene det står på..... men tenk på dem som ikke har råd til å gå til privat jordmor da.....helt håpløst syns nå jeg!!!!

Men takk for opplysningene ihverfall, ellers hadde jeg mått dratt ned uten resultat i morra og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida....ho er langtidsykemeldt ja. Det som irriterte meg mest var at jeg måtte ringe å sjekke det sjøl...:( Men det blir satt inn en jordmor fra 15 mai, så jeg prøver igjen da: :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg er 28 år og venter min første (jente) den 3 juni:)

 

Jeg skulle vært hos Åshild forrige mandag, men ble ringt til tre kvarter før jeg hadde time, med beskjed om at hun var sykemeldt på ubestemt tid. Fikk heldigvis time hos min fastlege samme dagen. Ringte helsestasjon i går og spurte om de viste noe mer, men det gjorde de ikke. Men det skulle settes inn en vikar, så jeg fikk time den 20. Godt å vite at jeg får vært hos en jordmor ihvertfall en gang (forhåpentligvis) før fødsel!:)

 

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morro at det er flere av hos her inne fra Halden....det er jo ikke så stort her....:) Helsestasjonen her i byn er ikke mye og skryte av men....

Jeg har faktisk opplevd 2 ganger å bli oppringt rett før jeg skulle vært der, og som sagt... denne uka måtte jeg ringe sjøl. Ganske frustrerende:( Men nå har jeg fått time den 20 mai....så får vi se da vett du...:))))

 

Lykke til med fødsel og ikke minst...jordmortimen...hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei hei, er jo også fra halden, blir 26år i juli og har termin 27juni ;) ga helt opp det kommunale og fikk anbefalt kari hvitsten. lurer litt på om jeg vet hvem du er;) hvis du går hos samme jordmor? hehe. send meg en privat mld vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...