lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 at familien synes navnet på barnet var sært eller rart. eller vi har et sjeldent og annerledes navn til barnet våres. jeg blir såååå nysgjerrig! hehe! er bare nysgjerrig av natur, og det gjelder ALT!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Jeg også! Noen av navnene vet jeg nok om, men de jeg ikke har hørt sitter jeg jo her og har lyst å klatre inn i pc'en for å finne ut (og krype ut gjennom pc'en til de med barna med uvanlige navn for å spørre), haha :oD
Gjest Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 He-he. Begge mine har sjeldne navn. Flere grunner til at jeg ikke vil nevne det her : Nr. 1. Noen vil kjenne meg igjen (garantert) Nr. 2. At flere velger å kalle barna sine det.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2009 aha! så duuu er en av de som driver meg til vanvidd, hahahahaha! skjønner nr 2, men ikke helt nr 1, hvis det ikke er en mystisk grunn til at du ikke vil at noen skal vite hvem du er.... hmmm nysgjerrig igjen! hihi! ;o)
Vinden blåser Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Med mindre ungene dine heter: Leah Isadora Emma Tallulah eller Maud Angelica så vil ikke jeg vite noe mer om hvem du er
Gjest Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Det hender man spør om litt personlige ting som man kanskje ikke vil snakke med andre om, og da er det greit at ingen vet hvem du er. Har kjent igjen et par stk her selv. Den ene har fortalt ting her inne som har sjokkert meg big-time. Ikke at jeg har noe å fortelle som er sjokkerende, men liker likevel å være anonym : )
Vinden blåser Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 men hvorfor ønsker du da å benekte ett av dine barn??hmm...
Gjest Skrevet 29. april 2009 #8 Skrevet 29. april 2009 Og jeg er garantert ikke en kjendis, altså : )
Vinden blåser Skrevet 29. april 2009 #9 Skrevet 29. april 2009 ikke kjendis?? og ikke kongelig?? er du en offentlig person som ikke kan omtales som kjendis?? eller er du en svensk spion kanskje??? AHA!!! Du er en av de svenske prinsessene!! Det var det jeg visste!!De har barn som de holder skjult fra media...
Gjest Skrevet 29. april 2009 #10 Skrevet 29. april 2009 He-he. Ikke mye kjendis, kongelig eller offentlig person. Vil bare ha mine barns sjeldne navn for meg selv...hihi
Vinden blåser Skrevet 29. april 2009 #11 Skrevet 29. april 2009 ikke for å skulle dra dette ut i det lange altså,men... alle som kjenner deg vet jo da om navnet.. hvorfor vil du da være redd for at noen som bor i en indre bygd midt i ingenmannsplass skulle gi barnet sitt det navnet?? ;-) Det burde jo ikke være noe problem med mindre noen i nærmiljøet ditt har navnet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå