Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Jeg tenkte jeg skulle koke et egg kjapt i micron jeg.... Funket dårlig, plutselig eksploderte det! Fikk litt vondt i øret da siden det smalt noe sinnsykt og jeg sto rett ved siden av :-p Så den lure ideen førte til at det ble morr på skiva i stedet for, hehe....
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 hehe vet d er en måte å koke egg i microen på, men mener å huske at du må knuse egget i en skål me vann eller nå sånt, kan iallefall ikke koke d me skal på hehe
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Nei fant ut det jeg også :-p
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Høres ut som meg selv du, et oppkomme av glupe ideer. Feks helle farris (med kullsyre) i tutekoppen (sånn som man bare presser lokket nedpå) til snuppa :oD Snakk om ka-bang og lokket rett i taket innen hun hadde kommet seg ut av kjøkkenet. Farris overalt og DET sjokkerte blikket på snupp :oDDD
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 hehe, bra å se at det ikke bare er meg som driver og prøver håpløse ting
M@mm@ til mine barn Skrevet 29. april 2009 #8 Skrevet 29. april 2009 Kan tenke meg microen ser fin ut nå ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå